
Nowa Toyota C-HR. Czy będzie kolejny hit?
Za chwilę będziemy świadkami, że w salonach Toyoty będą stały dwie generacje C-HRa obok siebie. Schodząca ma swoje niewątpliwe zalety, ale nowa jest wyznacznikiem obecnych czasów i oczekiwań, które ma współczesny klient. Wnętrze auta zostało dobrze przygotowane, być może dlatego, że auto zaprojektowano w Europie dla Europejczyków. Mamy tu zatem wręcz intuicyjną obsługę i taką ilość przełączników i przycisków, jaka będzie nam niezbędna w codziennej obsłudze.

Nowa Toyota C-HR. Czy będzie kolejny hit?
Za chwilę będziemy świadkami, że w salonach Toyoty będą stały dwie generacje C-HRa obok siebie. Schodząca ma swoje niewątpliwe zalety, ale nowa jest wyznacznikiem obecnych czasów i oczekiwań, które ma współczesny klient. Wnętrze auta zostało dobrze przygotowane, być może dlatego, że auto zaprojektowano w Europie dla Europejczyków. Mamy tu zatem wręcz intuicyjną obsługę i taką ilość przełączników i przycisków, jaka będzie nam niezbędna w codziennej obsłudze.

Nowa Toyota C-HR. Czy będzie kolejny hit?
Za chwilę będziemy świadkami, że w salonach Toyoty będą stały dwie generacje C-HRa obok siebie. Schodząca ma swoje niewątpliwe zalety, ale nowa jest wyznacznikiem obecnych czasów i oczekiwań, które ma współczesny klient. Wnętrze auta zostało dobrze przygotowane, być może dlatego, że auto zaprojektowano w Europie dla Europejczyków. Mamy tu zatem wręcz intuicyjną obsługę i taką ilość przełączników i przycisków, jaka będzie nam niezbędna w codziennej obsłudze.

Nowa Toyota C-HR. Czy będzie kolejny hit?
Za chwilę będziemy świadkami, że w salonach Toyoty będą stały dwie generacje C-HRa obok siebie. Schodząca ma swoje niewątpliwe zalety, ale nowa jest wyznacznikiem obecnych czasów i oczekiwań, które ma współczesny klient. Wnętrze auta zostało dobrze przygotowane, być może dlatego, że auto zaprojektowano w Europie dla Europejczyków. Mamy tu zatem wręcz intuicyjną obsługę i taką ilość przełączników i przycisków, jaka będzie nam niezbędna w codziennej obsłudze.