https://expressbydgoski.pl
reklama

Nowa kampania z Dawidem Podsiadłą. Wspólnie z T-Mobile będą burzyć bariery komunikacyjne

Materiał informacyjny T-Mobile

Dlaczego rezerwujemy czas, by być razem, a potem tak łatwo się oddalamy? Dlaczego wciąż się spieszymy, ale nie potrafimy zdążyć do siebie? Jak to możliwe, że staliśmy się ekspertami w budowaniu barier? W T-Mobile, wraz ze startem nowej platformy #BurzymyBariery, podejmuje wyzwanie walki z barierami komunikacyjnymi w polskim społeczeństwie. Wierzymy, że bliskość zaczyna się właśnie od usunięcia przeszkód, utrudniających nam bycie razem, a każdy zasługuje na łączność z rodziną, przyjaciółmi, społecznościami i całym światem. W naszych działaniach wesprze nas nowy ambasador marki – Dawid Podsiadło.

Według badaczy Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu aż 68% Polaków doświadcza samotności1. Jednocześnie, co czwarta młoda osoba spędza online ponad 5 godzin dziennie, aby uniknąć poczucia osamotnienia2. Na tym polega paradoks współczesnych czasów: chociaż mamy dostęp do licznych cyfrowych narzędzi ułatwiających komunikację, to odczuwanie samotności jest jednak dość powszechne. Bariery w nawiązywaniu kontaktów ciągle istnieją, niezależnie od tego, czy wynikają z podziałów społecznych, osobistych wyzwań, czy ograniczeń w branży telekomunikacyjnej.

Jako T-Mobile od lat jesteśmy zaangażowani w misję łączenia ludzi, czego potwierdzeniem są m.in. coroczne, miliardowe inwestycje w infrastrukturę, która służy milionom Polaków. Co więcej, nasza sieć została wielokrotnie uznana za najlepszą w Polsce według wielu prestiżowych rankingów. Jednak mimo dostępności technologii i narzędzi cyfrowych, polskie społeczeństwo jest coraz bardziej spolaryzowane, a wiele osób odczuwa samotność. Właśnie dlatego podejmujemy kolejny krok w realizacji naszej misji: chcemy burzyć bariery komunikacyjne, aby budować bliskość wśród Polek i Polaków – powiedział Andreas Maierhofer, prezes zarządu T-Mobile Polska.

Zapowiadane zmiany klienci T-Mobile zauważą m.in. w sposobie obsługiwania w sklepach stacjonarnych czy na call center. Pracownicy będą niezmiennie wsłuchiwać się w głos swoich odbiorców i wdrażać do codziennej pracy sugestie, które od nich otrzymają.

Dawid Podsiadło nowym ambasadorem T-Mobile

Nie przez przypadek nowym ambasadorem marki został Dawid Podsiadło – artysta, który od ponad dziesięciu lat łączy Polki i Polaków dzięki swojej muzyce. Na koncertach gromadzi dziesiątki, a nawet setki tysięcy osób, pobijając rekordy frekwencji na stadionach. W połowie lutego tego roku firma została mecenasem tytularnym nowego festiwalu Dawida – „ZORZA wspierana przez T-Mobile”, który odbędzie się w 6 miastach w Polsce już tego lata.

Za nami miesiące intensywnych badań i rozmów z Polakami, które dały nam jasno do zrozumienia, że powinniśmy zmienić podejście do tego, jak komunikujemy się z klientami. Start nowej platformy #BurzymyBariery to dla nas jednak coś znacznie więcej: to nie tylko repozycjonowanie marki, ale przede wszystkim zmiana intencji, z jaką działamy na rynku. W nadchodzących miesiącach skupimy się na wprowadzaniu innowacji, które zburzą bariery między naszą branżą a klientami. Jestem przekonany, że nowe podejście rynkowe, planowane oferty, jak i nowy ambasador – Dawid Podsiadło, z którym dzielimy te same wartości – pozwolą nam jeszcze lepiej realizować misję burzenia barier komunikacyjnych w polskim społeczeństwie – podkreślił Goran Markovic, członek zarządu T-Mobile Polska, dyrektor ds. B2C.

Od 25 lutego Dawida Podsiadłę będzie można zobaczyć w pierwszej odsłonie kampanii #BurzymyBariery, w której artysta zastanawia się, jak to jest, że staliśmy się mistrzami w tworzeniu barier. Jednocześnie Dawid zachęca, by zmienić ten stan rzeczy, podejmując proste gesty – takie jak okazywanie radości na widok drugiej osoby czy ponowne nawiązanie kontaktu po kłótni. Takie codzienne działania mogą pomóc nam zbliżyć się do siebie nawzajem.

emisja bez ograniczeń wiekowych

Szeroka kampania brandowa

W ramach fazy teaserowej platformy #BurzymyBariery T-Mobile przygotował kampanię outdorową skłaniającą do refleksji nad stanem naszych relacji międzyludzkich. Billboardy z różnymi hasłami i zaczepnymi pytaniami pojawiły się w 39 miastach w całej Polsce. Ich cel polegał na zmotywowaniu odbiorców do zastanowienia się, z jakimi barierami mamy do czynienia w naszym życiu, zwłaszcza w kontekście komunikacji z bliskimi i budowaniu głębokich relacji.

Dodatkowo wraz ze startem platformy 25 lutego marka zaprasza klientów do podzielenia się swoimi pomysłami, jak możemy burzyć bariery w relacjach. Najciekawsze hasła pojawią się na bilboardach. Szczegóły konkursu znajdują się na stronie https://www.t-mobile.pl/c/burzymybariery. W ramach angażującego programu Magenta Moments, co tydzień klienci operatora telefonii komórkowej znajdą w aplikacji „Mój T-Mobile” specjalne zdrapki z inspirującymi hasłami, które nawiązują do przełamywania barier. Uczestnicząc w zabawie, można zdobyć serca, które pozwolą odblokować dostęp do jeszcze lepszych ofert w Magenta Moments, którymi następnie będzie można podzielić się z bliskimi.

Jednocześnie startuje nowa kampania 360°, która obejmuje działania m.in. w TV, radio, kinach, kanałach digital i social media oraz na niestandardowych nośnikach: muralach, lodowiskach, w metrze, w tramwajach, a także w sklepach T-Mobile w całej Polsce. Za opracowanie całościowej koncepcji kampanii i jej wdrożenie odpowiada agencja VML, która z początkiem 2025 r. przejęła pełny zakres współpracy marketingowej z T-Mobile.

To jednak nie wszystko. Już wkrótce rozpoczną się kolejne projekty łączące Polki i Polaków, a kampanię #BurzymyBariery będą wspierać znane i lubiane osoby z różnych branż. Z kolei 25 marca wystartuje specjalny konkurs grantowy dla dziennikarzy, którego celem będzie wspieranie przedstawicieli mediów w tworzeniu treści, pokazujących przełamywanie barier wśród polskiego społeczeństwa.

Wideo
Wróć na expressbydgoski.pl Express Bydgoski