
Ostatnie lata pokazały, że na rynku zapanowały zdecydowane zmiany. Nastała era samochodów elektrycznych, a silniki Diesla powoli odchodzą w zapomnienie. Poza tym rolę samochodów rodzinnych, miejskich, luksusowych i/lub sportowych przejęły wszelkiej maści SUV-y i crossovery. Wydawałoby się, że Mercedes Klasy C z silnikiem wysokoprężnym 2.0 220d w wersji All-Terrain nie ma racji bytu. Nic bardziej mylnego!

Ostatnie lata pokazały, że na rynku zapanowały zdecydowane zmiany. Nastała era samochodów elektrycznych, a silniki Diesla powoli odchodzą w zapomnienie. Poza tym rolę samochodów rodzinnych, miejskich, luksusowych i/lub sportowych przejęły wszelkiej maści SUV-y i crossovery. Wydawałoby się, że Mercedes Klasy C z silnikiem wysokoprężnym 2.0 220d w wersji All-Terrain nie ma racji bytu. Nic bardziej mylnego!

Ostatnie lata pokazały, że na rynku zapanowały zdecydowane zmiany. Nastała era samochodów elektrycznych, a silniki Diesla powoli odchodzą w zapomnienie. Poza tym rolę samochodów rodzinnych, miejskich, luksusowych i/lub sportowych przejęły wszelkiej maści SUV-y i crossovery. Wydawałoby się, że Mercedes Klasy C z silnikiem wysokoprężnym 2.0 220d w wersji All-Terrain nie ma racji bytu. Nic bardziej mylnego!

Ostatnie lata pokazały, że na rynku zapanowały zdecydowane zmiany. Nastała era samochodów elektrycznych, a silniki Diesla powoli odchodzą w zapomnienie. Poza tym rolę samochodów rodzinnych, miejskich, luksusowych i/lub sportowych przejęły wszelkiej maści SUV-y i crossovery. Wydawałoby się, że Mercedes Klasy C z silnikiem wysokoprężnym 2.0 220d w wersji All-Terrain nie ma racji bytu. Nic bardziej mylnego!