
Mercedes GLC 2.0 300 de 335 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie
Mercedes GLC jest bez wątpienia hitem sprzedażowym niemieckiej marki i niewiele wskazuje na to, aby miało się to zmienić. Czy odmiana 300 de ma sens? Pod wieloma względami – tak. Łączy w sobie największe zalety dwóch napędów, a w odpowiednich sytuacjach, te dwa światy świetnie ze sobą współpracują. Są również pewne problemy tj. ja spora masa, zdecydowanie wyższa cena i ograniczenia funkcjonalne bagażnika, ale jeśli ktoś chce mieć jedno auto, które łączy w sobie wiele cech, GLC 300 de to ciekawy wybór.

Mercedes GLC 2.0 300 de 335 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie
Mercedes GLC jest bez wątpienia hitem sprzedażowym niemieckiej marki i niewiele wskazuje na to, aby miało się to zmienić. Czy odmiana 300 de ma sens? Pod wieloma względami – tak. Łączy w sobie największe zalety dwóch napędów, a w odpowiednich sytuacjach, te dwa światy świetnie ze sobą współpracują. Są również pewne problemy tj. ja spora masa, zdecydowanie wyższa cena i ograniczenia funkcjonalne bagażnika, ale jeśli ktoś chce mieć jedno auto, które łączy w sobie wiele cech, GLC 300 de to ciekawy wybór.

Mercedes GLC 2.0 300 de 335 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie
Mercedes GLC jest bez wątpienia hitem sprzedażowym niemieckiej marki i niewiele wskazuje na to, aby miało się to zmienić. Czy odmiana 300 de ma sens? Pod wieloma względami – tak. Łączy w sobie największe zalety dwóch napędów, a w odpowiednich sytuacjach, te dwa światy świetnie ze sobą współpracują. Są również pewne problemy tj. ja spora masa, zdecydowanie wyższa cena i ograniczenia funkcjonalne bagażnika, ale jeśli ktoś chce mieć jedno auto, które łączy w sobie wiele cech, GLC 300 de to ciekawy wybór.

Mercedes GLC 2.0 300 de 335 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie
Mercedes GLC jest bez wątpienia hitem sprzedażowym niemieckiej marki i niewiele wskazuje na to, aby miało się to zmienić. Czy odmiana 300 de ma sens? Pod wieloma względami – tak. Łączy w sobie największe zalety dwóch napędów, a w odpowiednich sytuacjach, te dwa światy świetnie ze sobą współpracują. Są również pewne problemy tj. ja spora masa, zdecydowanie wyższa cena i ograniczenia funkcjonalne bagażnika, ale jeśli ktoś chce mieć jedno auto, które łączy w sobie wiele cech, GLC 300 de to ciekawy wybór.