Marka Xiaomi dokonała wirtualnej adopcji nosacza sundajskiego. Zwierzę – znane polskim internautom przede wszystkim dzięki zabawnym memom – należy do gatunków zagrożonych wyginięciem. Chiński producent ogłosił swoją decyzję na profilu facebookowym. Od razu wywołał tym furorę wśród internautów, którzy zaczęli publikować nowe memy z popularną małpką.
Jak wynika z danych WWF Polska, na przestrzeni ostatnich 40 lat światowa populacja nosaczy sundajskich spadła o 50%.
Memy z nosaczem sundajskim mają już status kultowych
Memy opatrzone wizerunkiem nosacza sundajskiego wyśmiewają najgorsze polskie przywary. Małpy mają przedstawiać „typowego Janusza”, czyli osobę, która jest skąpcem, nie wylewa za kołnierz i ma problem z wysławianiem się. Janusz nie cierpi swojego sąsiada i nie wzdryga się przed cwaniactwem.
Przedstawiamy najlepsze memy z Januszem nosaczem![GALERIA]
Memy z nosaczem sundajskim w nowej odsłonie. Xiaomi wykorzys...