MKTG SR - pasek na kartach artykułów
1 z 13
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w...

Leki, markety, samochody, banki... kto wydaje najwięcej na reklamę?

Leki, markety, samochody, banki... kto wydał najwięcej na reklamę?

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w styczniu 2018 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, motoryzacyjnej, finansowej i telekomunikacyjnej. Największe wydatki generują reklamy branży farmaceutycznej (produkty na przeziębienie i suplementy diety) oraz handlowej (sklepy z elektroniką).

Raport został opracowany na podstawie danych z monitoringu reklam admonit IMM, obejmuje okres 1-31 stycznia 2018 r. Badaniem objęte zostały reklamy opublikowane w prasie oraz wyemitowane w radio i telewizji. Wydatki prezentowane w raporcie podawane są według oficjalnych cenników netto poszczególnych mediów.

Zobaczcie na kolejnych slajdach, jakie firmy w różnych branżach wydały najwięcej na reklamę.

MAGAZYNSPORTOWY24 PJONGCZANG

Zobacz również

Nagrodzeni zwycięzcy konkursu „Moja majówka w powiecie radomszczańskim”. ZDJĘCIA

NOWE
Nagrodzeni zwycięzcy konkursu „Moja majówka w powiecie radomszczańskim”. ZDJĘCIA

Wypadek z udziałem śmieciarki pod Krakowem. Jedna osoba została poszkodowana

NOWE
Wypadek z udziałem śmieciarki pod Krakowem. Jedna osoba została poszkodowana

Polecamy

Świątek i Sabalenka finałem w Rzymie tworzą historię. Dawno czegoś takiego nie było!

Świątek i Sabalenka finałem w Rzymie tworzą historię. Dawno czegoś takiego nie było!

Sabalenka o drugim finale w dwa tygodnie ze Świątek: „Nie będę ostrożna, zaryzykuję”

Sabalenka o drugim finale w dwa tygodnie ze Świątek: „Nie będę ostrożna, zaryzykuję”

Abramczyk Polonia Bydgoszcz wypożyczyła jednego z juniorów

Abramczyk Polonia Bydgoszcz wypożyczyła jednego z juniorów