1 z 13
Następne
Leki, markety, samochody, banki... kto wydaje najwięcej na reklamę?
Leki, markety, samochody, banki... kto wydał najwięcej na reklamę?
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w styczniu 2018 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, motoryzacyjnej, finansowej i telekomunikacyjnej. Największe wydatki generują reklamy branży farmaceutycznej (produkty na przeziębienie i suplementy diety) oraz handlowej (sklepy z elektroniką).
Raport został opracowany na podstawie danych z monitoringu reklam admonit IMM, obejmuje okres 1-31 stycznia 2018 r. Badaniem objęte zostały reklamy opublikowane w prasie oraz wyemitowane w radio i telewizji. Wydatki prezentowane w raporcie podawane są według oficjalnych cenników netto poszczególnych mediów.
Zobaczcie na kolejnych slajdach, jakie firmy w różnych branżach wydały najwięcej na reklamę.
MAGAZYNSPORTOWY24 PJONGCZANG