Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
3 z 4
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Idealnie rozwiązanie to promocje? Niekoniecznie, bo z...
fot. Łukasz Gdak / Polska Press

Klient pozbawiony pieniędzy przez inflację wciąż pożądany, bo w magazynach pełno towarów. Jak marki zabiegają teraz o kupujących?

Idealnie rozwiązanie to promocje? Niekoniecznie, bo z masowym stosowaniem obniżek jest jednak problem. Zaledwie kilka miesięcy temu Marketing Week poinformował, że marki takie jak Superdry, Marks & Spencer i Pizza Express, odchodzą od stosowania rabatów jako powszechnego sposobu na zdobycie uznania klientów. Powód? Jeśli promocje są zbyt częste i dotyczą zbyt szerokiego spektrum towaru, marki mogą w przyszłości narażać się na zniechęcenie klientów do zakupu pełnej ceny.

Zobacz również

Tak było na trybunach na meczu GKM Grudziądz - Unia Leszno. Zobacz zdjęcia

Tak było na trybunach na meczu GKM Grudziądz - Unia Leszno. Zobacz zdjęcia

Jarmark Szczeciński 2024 na półmetku. Jest wiele atrakcji [ZDJĘCIA]

Jarmark Szczeciński 2024 na półmetku. Jest wiele atrakcji [ZDJĘCIA]

Polecamy

Iga Świątek poznała ostatnią rywalkę w Madrycie! Będzie powtórka finału sprzed roku!

Iga Świątek poznała ostatnią rywalkę w Madrycie! Będzie powtórka finału sprzed roku!

Pierwszoligowiec wygrał Puchar Polski i zagra w Europie. Wyjątkowy wyczyn Wisły

Pierwszoligowiec wygrał Puchar Polski i zagra w Europie. Wyjątkowy wyczyn Wisły

Świetna postawa polskich tenisistek w Lleidzie. Cztery zwycięstwa bez straty seta!

Świetna postawa polskich tenisistek w Lleidzie. Cztery zwycięstwa bez straty seta!