
Kia bardzo wyraźnie określa przyszłość dotyczącą napędów elektrycznych w swoich modelach. Najlepszym dowodem na to, że koreańska marka wie czego chce, jest m.in. najnowsze wcielenie Niro. Ten zaprojektowany na nowo, plasujący się między Soulem a Sportage kompakt został wyposażony już wyłącznie w napędy hybrydowe („zwykła” i Plug-in) oraz elektryczny. Nowe Niro w ten sposób dołącza do coraz liczniejszej gamy ekologicznych samochodów marki Kia, która za pięć lat będzie liczyć 14 modeli typu BEV, czyli napędzanych wyłącznie za pomocą silnika elektrycznego. Drugie pokolenie Niro, podobnie jak jej poprzedniczki reprezentuje segment najpopularniejszych samochodów w Polsce tj. C-SUV, gdzie jest obok crossovera Kia XCeed (właśnie poddano go kuracji odświeżającej) i SUV-a Kia Sportage.

Kia bardzo wyraźnie określa przyszłość dotyczącą napędów elektrycznych w swoich modelach. Najlepszym dowodem na to, że koreańska marka wie czego chce, jest m.in. najnowsze wcielenie Niro. Ten zaprojektowany na nowo, plasujący się między Soulem a Sportage kompakt został wyposażony już wyłącznie w napędy hybrydowe („zwykła” i Plug-in) oraz elektryczny. Nowe Niro w ten sposób dołącza do coraz liczniejszej gamy ekologicznych samochodów marki Kia, która za pięć lat będzie liczyć 14 modeli typu BEV, czyli napędzanych wyłącznie za pomocą silnika elektrycznego. Drugie pokolenie Niro, podobnie jak jej poprzedniczki reprezentuje segment najpopularniejszych samochodów w Polsce tj. C-SUV, gdzie jest obok crossovera Kia XCeed (właśnie poddano go kuracji odświeżającej) i SUV-a Kia Sportage.

Kia bardzo wyraźnie określa przyszłość dotyczącą napędów elektrycznych w swoich modelach. Najlepszym dowodem na to, że koreańska marka wie czego chce, jest m.in. najnowsze wcielenie Niro. Ten zaprojektowany na nowo, plasujący się między Soulem a Sportage kompakt został wyposażony już wyłącznie w napędy hybrydowe („zwykła” i Plug-in) oraz elektryczny. Nowe Niro w ten sposób dołącza do coraz liczniejszej gamy ekologicznych samochodów marki Kia, która za pięć lat będzie liczyć 14 modeli typu BEV, czyli napędzanych wyłącznie za pomocą silnika elektrycznego. Drugie pokolenie Niro, podobnie jak jej poprzedniczki reprezentuje segment najpopularniejszych samochodów w Polsce tj. C-SUV, gdzie jest obok crossovera Kia XCeed (właśnie poddano go kuracji odświeżającej) i SUV-a Kia Sportage.

Kia bardzo wyraźnie określa przyszłość dotyczącą napędów elektrycznych w swoich modelach. Najlepszym dowodem na to, że koreańska marka wie czego chce, jest m.in. najnowsze wcielenie Niro. Ten zaprojektowany na nowo, plasujący się między Soulem a Sportage kompakt został wyposażony już wyłącznie w napędy hybrydowe („zwykła” i Plug-in) oraz elektryczny. Nowe Niro w ten sposób dołącza do coraz liczniejszej gamy ekologicznych samochodów marki Kia, która za pięć lat będzie liczyć 14 modeli typu BEV, czyli napędzanych wyłącznie za pomocą silnika elektrycznego. Drugie pokolenie Niro, podobnie jak jej poprzedniczki reprezentuje segment najpopularniejszych samochodów w Polsce tj. C-SUV, gdzie jest obok crossovera Kia XCeed (właśnie poddano go kuracji odświeżającej) i SUV-a Kia Sportage.