Media społecznościowe zawładnęły światem - to wiemy. TikTok to kolejna broń, która w szybki sposób przedostała się do mas. Można na niej tworzyć filmiki kreatywne. Prościej opisać tego nie można. Robert Lewandowski od dawna istnieje na Facebooku, Instagramie i Twitterze, ale w trakcie pandemii zainteresował się również TikTokiem.
Lewy swoimi występami na TikToku szybko zyskał sobie sympatię fanów z całego świata. Okazało się też, że jest całkiem niezłym tancerze. Wszak kiedyś w jednym z wywiadów przyznał, że jednym z jego idoli jest Justin Timberlake.
Portal Golf Support opublikował listę sportowców, którzy najwięcej zarabiają na postach sponsorowanych na TikToku. Liderem jest koszykarz Milwaukee Bucks Giannis Antetokounmpo. Grek za jeden post może zgarnąć nawet 117 tys. euro. Drugie miejsce zajmuje, dosyć nieoczekiwanie, Amir Khan. Pięściarz może liczyć na 103 tys. euro. Tysiąc euro mniej za post na TikToku zarabia James Rodrigurz, który latem przeniósł się z Realu Madryt do Evertonu.
Lewandowski w tej klasyfikacji uplasował się na wysokim siódmym miejscu. Polak za jeden filmik na TikToku może zarobić nawet 83 tys. euro (ok. 360 tys. złotych). Dwa najchętniej oglądane filmiki kapitana polskiej kadry na TikToku zebrały już 30 milionów wyświetleń.
