- W Abramczyk Team dbamy o zdrowie naszych pracowników - komentuje w rozmowie z „Pomorską” Alicja Janasińska, HR Manager w Abramczyk Sp. z o.o. - Staramy się zapewnić im bezpieczeństwo, wspieramy aktywność fizyczną w każdej postaci. Mammobus, który w mikołajki przyjechał do naszych kobiet, to był inicjatywa wiceprezesa, Marka Abramczyka, a narodziła się po tym, jak na raka piersi zmarła jedna z naszych pracownic.

Jak wiadomo, mammografia to radiologiczna metoda badania piersi. Jej zdolność do uwidoczniania wielu charakterystycznych zmian pozwala na wczesne rozpoznanie raka. Jest więc badaniem wykonywanych w ramach profilaktyki raka piersi.
Mammobus przyjedzie do firmy Abramczyk jeszcze raz - w styczniu!
Alicja Janasińska mówi nam, że akcja zostanie powtórzona w styczniu przyszłego roku: - Dlatego, że w mammobusie jednego dnia można przebadać tylko 100 pań, a my mamy więcej pracownic.
To kolejne przedsięwzięcie prozdrowotne w firmie Abramczyk - od dawna stawia ona na dobrą formę fizyczną swoich pracowników i np. kupuje rowery, by mogli nimi dojeżdżać do pracy.
- Zatrudnieni rowerzyści rywalizują o punkty za przejechane kilometry, które są zliczane na specjalnej platformie. Oczywiście, najlepsi otrzymują różne nagrody.
Tym firma Abramczyk wpisuje się m.in. w inicjatywę prezydenta Bydgoszczy, mowa o projekcie "Rowerowa Stolica Polski".
Rowery walczą z CO2
- Za nami już trzy udane edycje akcji rowerowej. Cieszy się dużą popularnością. Z pomiarów wynika, że w tym roku udało się dzięki niej uchronić przed emisją 2,1 ton CO2 - informuje Alicja Janasińska.
Przypomnijmy na koniec, że bydgoska firma Abramczyk to znane, rodzinne przedsiębiorstwo, które jest liderem na rynku mrożonych ryb i owoców morza w Polsce.
- Ponad 30. lat naszej historii to zarówno wielka przygoda, jak i dowód na to, że pasja i rodzina mogą być źródłem sukcesu - mówią jej założyciele.
