1 z 6
Przewijaj galerię w dół

fot. materiały prasowe spółki Legimi S.A.
Mikołaj Małaczyński, współtwórca i prezes Legimi S.A., platformy udostępniającej książki elektroniczne w modelu subskrypcyjnym tłumaczy dlaczego w przypadku sprzedaży i dystrybucji książek powinniśmy spodziewać się szeroko pojętej transformacji.
2 z 6

fot. Adam Jastrzebowski / Polska Press
Jak podkreśla Mikołaj Małaczyński - są różne sytuacje, w których przewagę zyskuje format mobilny, elektroniczny, nad egzemplarzem drukowanym.
3 z 6

fot. Adam Jastrzebowski / Polska Press
Jeszcze kilka lat temu chcąc kupić książkę szliśmy do najbliższej księgarni.
4 z 6

fot. Adam Jastrzebowski / Polska Press
Zmieniają się także trendy związane z kupowaniem książek, a cała branża przechodzi przebudowę. Dotyczy to także kanałów prezentacji i dystrybucji książek.