https://expressbydgoski.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Czy w Fordonie powinny powstać stacje Bydgoskiego Roweru Aglomeracyjnego?

red
Stacja BRA na WyścigowejStacja BRA na Wyścigowej
Stacja BRA na WyścigowejStacja BRA na Wyścigowej Tomasz Czachorowski

Komentarze 10

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

O
ONA
ONA do ON ty nie mieszkasz na Osowej Górze tylko na Oślej Górze
m
max meyer
BRA w Fordonie ma sens dopiero wtedy kiedy powstałoby tam minimum 10 stacji, koszt 10 stacji to 1,2 mln. To sporo... Dlatego postawienie tam 2 czy 3 stacji nie ma żadnego sensu, inaczej BRA w ogóle by si,e nie sprawdził. chcę rowerku dla fordonu i to jak najszybciej, ale nie chcę dwóch stacji, bo to całkowicie bez sensu.
b
baba
Ooczywiście,że w Fordonie powinien być BRA. Biorąc rower na ul.Bora-Komorowskiego i dojeżdżając nim do osiedla Przylesie fajną można zrobić sobie wycieczkę a przy okazji zaoszczędzić na bilecie. Jestem całkowicie za tym pomysłem.
M
Munciołek
Nie zrobisz z Bydgoszczy Kopenhagi stawiając 200 stacji rowerowych . Najpierw trzeba stworzyć sieć dróg rowerowych bo inaczej tworzy się sieć zagłady ludzi na rowerach .
u
un
Jak piszesz nazwę swojej dzielnicy z małej litery to nie dziw się że jest ona marginalizowana . Dodać trzeba że Fordon to miasto starsze od Bydgoszczy a ty mieszkasz na zapadłej wsi przez manię wielkości Bydgoszczy podniesionej do rangi dzielnicy .
A
Andrzej
Expressie, proszę nie włączajcie się w tę durną nawalankę pt "czy w Fordonie ma być BRA. Zespół ds polityki rowerowej jest be i fe" itp itd, zainicjowana przez GW. Oczywiscie, że w Fordonie powinno być BRA. Tak jak powinno być na Okolu, Miedzyniu, Błoniu, Osowej, Glinkach itp itd. I Zespół ds Polityki Rowerowej jest gorącym zwolennikiem rozwoju systemu BRA. Ale przeszkodą są pieniądze. Jak zwykle. Nie można robić półśrodków bo zniszczy się ten system. Fordon jest za wielki by rzucić na niego śmieszne 5 stacji. Tam trzeba od razu 10-15. Bo stacje systemu roweru miejskiego muszą mieć odpowiednie zagęszczenie. Inaczej okazują się porażką. Tak stało się w Krakowie, tak stało się w Toruniu. Dzięki Bogu, mamy Zespół profesjonalistów który się na tym zna i uchronił nas przed pierwotnym pomysłem uruchomienia BRA z 15 stacjami na początek zamiast 31. Oni naprawdę znaja się na rzeczy, więc wszyscy którym zależy na rozwoju BRA mogą spać spokojnie. Dlatego EB - proszę raz jeszcze, odpuśćcie sobie ten temat i nie angażujcie się w kretyńską nawalankę i walkę nie wiadomo o co, którą robi GW.
w
wybe
Oczywiście i to dużo, żeby dało sie dojechać do Centrum za darmo zmieniając rowery. Tramwaj nie potrzebny !
b
bydddi
rower miejski ma za zadanie ODCIĄŻYĆ ruch w CENTRUM miasta, Fordon dostał już tramwaj, a rower byłby tam tylko dodatkiem, a nie rozwiązaniem komunikacyjnym
o
on
Z jakiej racji Fordon ma mieć wszystko co w centrum, a inne osiedla oddalone od centrum mają być marginalizowane? Mieszkam na osowej górze na której brakuje nie tylko dobrego dojazdu do centrum i dalszych części miasta, ale wielu innych obiektów, które są w centrum, czy w fordonie. Na osowej również BRA by się bardzo przydało,. Dużo osób by zaczęło korzystać zwłaszcza teraz, gdy Grunwaldzka w obie strony jest zakorkowana
l
lech
Oczywiści że TAK. Przecież Fordon to też Bydgoszcz, dlaczego mieszkańcy tej dzielnicy mają być inaczej traktowani!!
Wróć na expressbydgoski.pl Express Bydgoski