Czy miasto powinno przyjąć ofertę LOT-u na obsługę lotów do Warszawy za dwa razy wyższą stawkę?
netSonda
1027
Podaj powód zgłoszenia
m
to ty gościu obserwator jesteś nieco przyćmiony. To ,że nie widzisz i nie rozumiesz nie znaczy, że NICZEGO ( a nie nic) nie ma. Było się uczyć matole!
P
Wydaje się, że możliwe byłoby , aby powstała jednosamolotowa (sam. do 20miejsc i częściowo cargo- ATR, AN 26, Bombardier?) linia lotnicza AirBydgostia - WZL na miejscu, lotnisko, kadra -piloci też . A samolot mógłby obsługiwać rano lot do w-wy, powrót , w południe - Berlin lub Kraków albo Wrocław, albo czartery do portów o dużym zainteresowaniu i wieczorem jeszcze raz w-wa i powrót. Pewnie koszty byłyby mniejsze niż we współpracy z LOT em, a i promocja Portu Bydgoszcz i miasta większa.
M
co to za samorządy w kujawsko pomorskim są że latać do nas nikt już nie chce
CENY WYWALONE W MAXA
NIKT TU JUŻ NIE PRZYLECI TU JUŻ NIC NIEMA
CENY WYWALONE W MAXA
NIKT TU JUŻ NIE PRZYLECI TU JUŻ NIC NIEMA
M
Po pierwsze koszty w zdecydowanej większości ponosi Urząd Marszałkowski a nie Bydgoszcz.
Po drugie wyższa kwota spowodowana jest zwiększeniem liczby połączeń z dwóch do trzech dziennie.
Po trzecie liczba dostępnych miejsc zwiększa się z ponad 2 tysięcy do ponad 10 tysięcy w miesiącu.
Po czwarte nie jest to połączenie tylko Bydgoszcz - Warszawa tylko połączenie tranzytowe umożliwiające podróż po większości kontynentów z przesiadką w Warszawie. To jest główny cel tego połączenia.
Po piąte loty posłów to znikomy procent wszystkich podróżnych.
Po szóste Bydgoszcz widnieje we wszystkich systemach rezerwacyjnych na świecie, co za tym idzie jest widocznym miastem.
Uwzględniając powyższe uważam, że mimo wysokich kosztów jest uzasadnione utrzymanie połączenia z HUB'em jakim jest Warszawa i przygotowanie następnego przetargu tak aby PLL LOT miał konkurencje i pojawili się inni przewoźnicy oferujący loty do innych HUB'ów w Europie np. Frankfurt, Paryż, itd.
Jeśli mamy ambicje aby być metropolia potrzebujemy połączeń lotniczych z HUBem/HUBami.
Po drugie wyższa kwota spowodowana jest zwiększeniem liczby połączeń z dwóch do trzech dziennie.
Po trzecie liczba dostępnych miejsc zwiększa się z ponad 2 tysięcy do ponad 10 tysięcy w miesiącu.
Po czwarte nie jest to połączenie tylko Bydgoszcz - Warszawa tylko połączenie tranzytowe umożliwiające podróż po większości kontynentów z przesiadką w Warszawie. To jest główny cel tego połączenia.
Po piąte loty posłów to znikomy procent wszystkich podróżnych.
Po szóste Bydgoszcz widnieje we wszystkich systemach rezerwacyjnych na świecie, co za tym idzie jest widocznym miastem.
Uwzględniając powyższe uważam, że mimo wysokich kosztów jest uzasadnione utrzymanie połączenia z HUB'em jakim jest Warszawa i przygotowanie następnego przetargu tak aby PLL LOT miał konkurencje i pojawili się inni przewoźnicy oferujący loty do innych HUB'ów w Europie np. Frankfurt, Paryż, itd.
Jeśli mamy ambicje aby być metropolia potrzebujemy połączeń lotniczych z HUBem/HUBami.
G
> Z przelotów do stolicy korzystało sporo naw... ięcej PO-słowie na nasz koszt podatników !
a
Z przelotów do stolicy korzystało sporo, nawet tych przeciętnych mieszkańców Bydgoszczy - chociażby dlatego, że niektóre loty odbywaja się tylko z Warszawy (ewentualnie z Poznania) - a myślę tu o lotach do Francji.
o
PO prostu olać ofertę.
j
Należy podzienkowac Firmie LOT.