1 z 8
Przewijaj galerię w dół
Posiłkując się wewnętrznymi danymi dotyczącymi liczby...
fot. 123rf

Czarny Piątek 2017 w liczbach

Posiłkując się wewnętrznymi danymi dotyczącymi liczby odwiedzin i transakcji, internetowy portal Picodi przygotował raport o tym, w jaki sposób kupujący z całego świata korzystają z okazji podczas Czarnego Piątku. Analizy pokazują, jak gwałtownie rosną sprzedaże, które kraje oszczędzają najwięcej i na co najwięcej wydają.
Sprawdź, jak wyglądał Czarny Piątek 2017 w Polsce i w Europie na kolejnych planszach naszej galerii ►►►

Femen wykorzystał Czarny Piątek jako okazję do przypomnienia o istnieniu swojej organizacji:

2 z 8
Black Friday w roku 2017 przeszedł najśmielsze oczekiwania....
fot. picodi.com

Czarny Piątek 2017 w liczbach

Black Friday w roku 2017 przeszedł najśmielsze oczekiwania. Aktywność konsumentów 24 listopada 2017 roku na świecie wzrosła średnio o 624% w porównaniu ze zwykłym dniem. W zeszłym roku wzrost wyniósł 619%. Najbardziej aktywni byli użytkownicy z Pakistanu, gdzie liczba transakcji wzrosła o 11525%. Wyróżnili się również kupujący z Węgier (9750%), Włoch (4516%) oraz Grecji (2600%).

Liczba transakcji podczas Czarnego Piątku wzrosła w Europie średnio o 624% w porównaniu ze zwykłym dniem! W Polsce wzrost wyniósł 692 procent. To o wiele więcej niż w Black Friday w 2016 roku, kiedy wzrost liczby transakcji wyniósł 369%.

3 z 8
Tydzień temu zaprosiliśmy Czytelników do głosowania i...
fot. picodi.com

Czarny Piątek 2017 w liczbach

Tydzień temu zaprosiliśmy Czytelników do głosowania i wyrażenie swojej opinii o Czarnym Piątku. Wyniki sondażu znajdują się tutaj:

4 z 8
Do najbardziej popularnych kategorii, tak samo jak w roku...
fot. picodi.com

Czarny Piątek 2017 w liczbach

Do najbardziej popularnych kategorii, tak samo jak w roku poprzednim, należały Moda, Elektronika, Książki oraz Perfumy. Z kolei w trójce najbardziej popularnych wśród użytkowników sklepów znalazły się H&M, Empik i Reserved.

Jeśli chodzi o urządzenia, z których użytkownicy korzystali podczas zakupów, Polacy w większości kupowali z komputerów i laptopów (58%). Z telefonów komórkowych i smartfonów w trakcie czarnopiątkowych zakupów korzystało tylko 39% konsumentów, a z tabletów 3%.

Pozostały jeszcze 3 zdjęcia.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Zawisza wreszcie wygrał w Bydgoszczy. Zobacz  zdjęcia z meczu i trybun

Zawisza wreszcie wygrał w Bydgoszczy. Zobacz zdjęcia z meczu i trybun

Tłumy bydgoszczan na Festiwalu Roślin. Łuczniczka zaprasza także w niedzielę

Tłumy bydgoszczan na Festiwalu Roślin. Łuczniczka zaprasza także w niedzielę

Pięć osób poszkodowanych w wypadku na S10 pod Toruniem. Bus zderzył się z osobówką

Pięć osób poszkodowanych w wypadku na S10 pod Toruniem. Bus zderzył się z osobówką

Zobacz również

Groźnie na drogach w Kujawsko-Pomorskiem. Wypadki na S5 i na autostradzie A1

Groźnie na drogach w Kujawsko-Pomorskiem. Wypadki na S5 i na autostradzie A1

Zawisza wreszcie wygrał w Bydgoszczy. Zobacz  zdjęcia z meczu i trybun

Zawisza wreszcie wygrał w Bydgoszczy. Zobacz zdjęcia z meczu i trybun