Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Co się polepszy, to się popieprzy

Redakcja
Czerwcowa promocja sieciówki w komunikacji publicznej chwyciła i miasto zyskało nowych klientów z biletami okresowymi. Sztuka zdobyć klienta, jeszcze większa sztuka zatrzymać go. Tej większej sztuki spece od marketingu w ZDMiKP najwyraźniej jeszcze nie opanowali.

Klientka, która korzystała z promocji w czerwcu, ostatniego dnia tego miesiąca zmuszona została do odstania półtorej godziny tylko po to, by wymienić jeden kawałek plastiku na drugi. Jak już przyjechała i odstała, to nową, droższą sieciówkę kupiła. Ale czy za miesiąc przyjedzie po kolejną? Szkoda, że klientka się zawiodła, bo gra w miejską komunikację rzeczywiście warta jest świeczki. Tylko ona, tania i dobrze funkcjonująca, może odkorkować miasto. Ścieżki rowerowe i drogie parkingi w centrum w mniejszym stopniu pomogą odzwyczaić bydgoszczan od jazdy samochodem po mieście. Bo taki mamy klimat...

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!