Kultowe logo "Tongue and Lips" tymczasowo zastąpi znaczek Spotify na klasycznej koszulce Blaugrany, ale akcja jest ściśle związana z umową klubu z gigantem streamingowym.
W zeszłym sezonie, w tym samym meczu na Spotify Camp Nou, Barca wykorzystała logo słynnej katalońskiej piosenkarki Rosalii oraz Drake'a, który został wyróżniony za przekroczenie liczby 50 miliardów streamów jego twórczości na Spotify, w drodze do zwycięstwa 2-1 nad odwiecznymi rywalami, które skutecznie przypieczętowało tytuł La Liga.
Barca stwierdziła, że umowa z The Rolling Stones przenosi "ducha zespołu, który grał na całym świecie, na taką globalną scenę".
Stonesi stworzyli ścieżkę dźwiękową do życia milionów ludzi z kilku pokoleń i mają wystarczająco dużo programów nauczania, aby być kandydatami do pojawienia się na koszulce Barcy, ale zostali wybrani właśnie w tym momencie, ponieważ w piątek, 20 października, wydadzą swój nowy album "Hackney Diamonds", pierwszy z nowymi piosenkami studyjnymi od 2005 roku. " wyjaśnił klub.
Barca ujawniła, że logo The Rolling Stones pojawi się również z przodu koszulki kobiecej drużyny, kiedy zmierzą się z Sevillą 5 listopada na stadionie Johana Cruyffa.
W oświadczeniu grupa stwierdziła, że jest "wielkim fanem piłki nożnej" i jest wdzięczna, że Spotify "umieściło nasze logo z językiem i ustami na koszulce FC Barcelony, aby uczcić wydanie nowego albumu Stonesów, "Hackney Diamonds".
"Będziemy kibicować zawodnikom, którzy będą na boisku, a także fanom na całym świecie, którzy będą oglądać ten kultowy mecz" - obiecali Stonesi.
Łowcy białych kruków, którzy chcieliby zdobyć jedną z koszulek z limitowanej edycji, będą musieli się pospieszyć. Tylko 1899 będzie dostępnych w wersji meczowej, a 22 z nich zostały podpisane przez zespół. Dla tych, którym się nie powiedzie jest dobra wiadomość zapowiadająca, że pojawią się inne elementy odzieży Barcy z logo RS, które trafią do sprzedaży 20 października.
