Awaria w BP trwała kilka dni. Aktualnie klienci banku mogą na powrót korzystać z bankowości internetowej Pocztowy24, usługi Giro płatność, w tym MoneyGram oraz przelewów natychmiastowych.
Zobacz także:Klienci Banku Pocztowego wciąż nie mają dostępu do kont internetowych!
"Za przelewy (przelewy ELIXIR, przelewy do ZUS i US) wykonywane w okresie od 5.12. do 8.12.2016 r. Bank dokona zwrotu pobranych prowizji na rachunek Klienta w Banku Pocztowym w dniu 12.12.2016 r. (poniedziałek).
Natomiast przelewy wykonane od 09.12 do 12.12.2016 zwolnione są z opłaty" - czytamy w oświadczeniu BP. - "Reklamacje dotyczące operacji dokonanych przez okres ograniczonej dostępności bankowości elektronicznej rozpatrzone zostaną w trybie przyspieszonym."
Pogoda na dzień (11.12.2016) | KUJAWSKO-POMORSKIE
Źródło: TVN Meteo Active/x-news
