https://expressbydgoski.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Awaria w Banku Pocztowym usunięta

Wojciech Mąka
Klienci mogą już korzystać z kont w Banku Pocztowym
Klienci mogą już korzystać z kont w Banku Pocztowym archiwum GP
Już można korzystać z serwisów Banku Pocztowego. Przerwa była spowodowana, jak oświadcza BP, "przywróceniem wydajności" systemu.

Awaria w BP trwała kilka dni. Aktualnie klienci banku mogą na powrót korzystać z bankowości internetowej Pocztowy24, usługi Giro płatność, w tym MoneyGram oraz przelewów natychmiastowych.

Zobacz także:Klienci Banku Pocztowego wciąż nie mają dostępu do kont internetowych!

"Za przelewy (przelewy ELIXIR, przelewy do ZUS i US) wykonywane w okresie od 5.12. do 8.12.2016 r. Bank dokona zwrotu pobranych prowizji na rachunek Klienta w Banku Pocztowym w dniu 12.12.2016 r. (poniedziałek).
Natomiast przelewy wykonane od 09.12 do 12.12.2016 zwolnione są z opłaty" - czytamy w oświadczeniu BP. - "Reklamacje dotyczące operacji dokonanych przez okres ograniczonej dostępności bankowości elektronicznej rozpatrzone zostaną w trybie przyspieszonym."

Pogoda na dzień (11.12.2016)  | KUJAWSKO-POMORSKIE
Źródło: TVN Meteo Active/x-news

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 1

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

D
DORADCA
ludzie !! spieprZAJCIE Z TEGO BANKU
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na expressbydgoski.pl Express Bydgoski