https://expressbydgoski.pl
reklama

Akademia e-marketingu 2025: Wsparcie dla małych i średnich przedsiębiorstw w cyfrowym świecie

Akcja specjalna Akademii e-marketingu
Uczestnicy podczas spotkań z ekspertami mogą zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę z zakresu marketingu online np. tworzenia strony WWW, działań SEO czy wykorzystania różnych narzędzi służących do promocji biznesu online.
Uczestnicy podczas spotkań z ekspertami mogą zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę z zakresu marketingu online np. tworzenia strony WWW, działań SEO czy wykorzystania różnych narzędzi służących do promocji biznesu online.
12 marca br. w Katowicach odbyła się druga odsłona wiosennej edycji Akademii e-marketingu. To już 13 edycja cenionego i popularnego wśród sektora małych i średnich przedsiębiorstw cyklu darmowych szkoleń i warsztatów, które są poświęcone budowaniu strategii promocji firmy w Internecie. Tym razem, w 2025 roku, organizatorzy zaplanowali 15 takich przedsięwzięć w największych miastach w Polsce.

Uczestnicy podczas spotkań z ekspertami mogą zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę z zakresu marketingu online np. tworzenia strony WWW, działań SEO czy wykorzystania różnych narzędzi służących do promocji biznesu online.

I tak też było w Muzeum Śląskim w Katowicach, w którego gościnnych wnętrzach pojawiło się 12 marca kilkuset lokalnych przedsiębiorców. Panie i panowie, starsi i młodsi. Ci, którzy dopiero stawiają pierwsze kroki w świecie internetowego biznesu, pozwalającego przy zastosowaniu odpowiednich planów strategicznych na osiągnięcie sukcesu, jak i ci, którzy takie pierwsze sukcesy już na swoim koncie mają, ale chcą się dalej rozwijać. Poznawać najnowsze trendy, nowinki, możliwości, jakie daje na przykład wykorzystanie narzędzi promocyjnych czy sztucznej inteligencji.

W ostatnim czasie projekt Akademia e-marketingu został doceniony przez ekspertów podczas gali Ecom Inspiration Awards 2024, gdzie otrzymał specjalne wyróżnienie za budowanie świadomości i dostarczanie bezpłatnej wiedzy, która pomaga małym i średnim firmom rosnąć online.

emisja bez ograniczeń wiekowych

Wszystkim przedstawicielom sektora małych i średnich przedsiębiorstw kibicuje w drodze do zdobycia kolejnych klientów, pozyskania nowych rynków i skutecznego prowadzenia swoich biznesów Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach.

- To kolejna odsłona Akademii e-marketingu w Katowicach. W tym roku spotkaliśmy się ponownie we wnętrzach Muzeum Śląskiego. Jest to dla nas ogromny zaszczyt, że jako Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach możemy być częścią tego wydarzenia. Wydarzenia niesamowitego pod wieloma względami. Ilość osób, która tutaj się pojawia. Ta energia, którą się wymieniają, ten networking mają zupełnie inny charakter. Ludzie nawiązują nowe relacje, mają okazję zainspirować się tym, co przekazują im eksperci. To z pewnością jest czas bardzo efektywny i oczywiście warto się tutaj wybrać, jeśli nadarzy się do tego kolejna okazjamówi Marlena Miąsko, wiceprezes Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach.

Jak dodaje Regionalna Izba Gospodarcza kładzie szczególnie duży nacisk na małe i średnie przedsiębiorstwa, bo to sektor, który buduje gospodarkę, a nie zawsze jest objęty opieką na różnych przestrzeniach.

- Dlatego bardzo cieszymy się, że znaleźliśmy partnera, który również widzi potencjał tego sektora. Jako Regionalna Izba Gospodarcza jesteśmy również organizatorem największego wydarzenia dla MŚP w Europie, czyli Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Serdecznie zapraszamy do udziału w tym wydarzeniu w październikupodkreśla Marlena Miąsko.

Akademia e-marketingu przez ostatnie lata stała się jednym z najważniejszych wydarzeń edukacyjnych w obszarze marketingu online, wspierającym małe i średnie firmy w Polsce. Od początku swojego istnienia bezpłatne wydarzenia przyciągają uwagę przedsiębiorców z wielu branż, szukających rzetelnych i sprawdzonych informacji o tym, jak mogą rozwinąć swój biznes w sieci.

Dzięki praktycznym szkoleniom i spotkaniom z ekspertami, którzy na co dzień pracują z klientami z wszystkich branż, uczestnicy zdobywają cenną wiedzę, którą mogą od razu zastosować w swojej działalności, by osiągnąć sukces w cyfrowym świecie. Warto nadmienić, że na przestrzeni lat, tylko na Śląsku, Akademia e-marketingu wsparła w rozwoju biznesu online ponad 3 000 przedsiębiorców.

- To już 13. edycja Akademii e-marketingu. Jest ona skierowana do wszystkich przedsiębiorców. Tych, którzy rozpoczynają swoją przygodę w internecie, a także tych, którzy od lat sprawnie działają w tym obszarze, ale chcą być na bieżąco z aktualną wiedzą. Chcą poznać trendy i udoskonalać swój biznes mówi Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.

Jak dodaje Akademia e-marketingu przygotowała program, który pozwala być na bieżąco ze wszystkimi nowinkami i nowościami w tym ważnym obszarze, stanowiącym podstawę sukcesu. - Podpowiadamy, w jaki sposób dobierać narzędzia, jak budować strategię, ale uczmy też, w jaki sposób odpowiednio podchodzić do wydatków, do budżetu, aby czerpać zyski. Działać świadomie, a przede wszystkim mieć poczucie bezpieczeństwa – wyjaśnia Anna Pszczółkowska.

Organizatorzy, oprócz merytorycznej wiedzy, starają się również poprzez dobór lokalizacji spotkań wykorzystać potencjał i charakterystykę miast oraz regionów, by być jeszcze bliżej lokalnych społeczności, a jednocześnie zapewnić uczestnikom przyjemne oraz inspirujące otoczenie.

- To, co kluczowe, jeśli chodzi o działania w marketingu online, to odpowiednio zbudowana strona internetowa. Oparta na najnowszych technologiach, wypełniona aktualnymi treściami i aktualizowana na bieżąco. Jeśli taka strona internetowa jest pozostawiona sama sobie, to wtedy jej los jest przesądzony. Nie widzą jej przeglądarki. Dlatego warto dołożyć z pewnością do takiej strony kanały uzyskiwania ruchu. Mogą to być kanały organiczne, kanały płatne, działania w social mediach. Te wszystkie elementy składają się na sukces, jaki możemy odnieść prowadząc swoje działania marketingowe podkreśla Mariusz Dawidziuk, trener Akademii e-marketingu, ekspert Google Ads, Google Analytics, Bing Ads.

- Nasze spotkania to nie tylko przekazywanie wiedzy, ale realne rozmowy, konsultacje i wymiana doświadczeń z przedsiębiorcami. Możliwość interakcji, odpowiedzi na pytania sprawia, że budujemy społeczność, która uczy się i rozwija – dodaje.

Spotkania edukacyjne prowadzą doświadczeni eksperci z Grupy WeNet, którzy dzielą się praktycznymi wskazówkami, które pozwalają na prowadzenie efektywnej reklamy w Internecie, a także na optymalizację stron internetowych, e-sklepów oraz innowacyjnych rozwiązań związanych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.

WeNet to od lat jest partnerem Google Premium oraz Microsoft Advertising Program Partner, dlatego trenerzy korzystają z rekomendowanych rozwiązań i zdobyczy technologii oferowanych przez globalnych dostawców, by uczyć przedsiębiorców świadomego prowadzenia firmy w dobie rewolucji technologicznej. Uczestnicy poznają również sposoby na dotarcie do nowych klientów i zwiększenie sprzedaży oraz przydatne narzędzia, takie jak np. Google Ads.

- Akademia e-merketingu działa w dwie strony. Dla lokalnych przedsiębiorców jest to szansa na zapoznanie się z aktualnymi trendami, a my bardzo chętnie dzielimy się swoją wiedzą. Działamy na bardzo dużej grupie klientów, dlatego jesteśmy w stanie przekazać najnowsze informacje, które uczestnicy spotkań są w stanie przystosować do swoich strategii marketingowych. Z naszej perspektywy Akademia e-marketingu daje okazję do spotkania się z lokalnymi przedsiębiorcami, posłuchania ich, ponieważ my dostosowujemy nasze produkty zgodnie z tym, czego oczekują od nas przedsiębiorcyprzyznaje Grzegorz Kordas, jeden z prelegentów Akademii e-marketingu, praktyk SEO, od kilkunastu lat skutecznie zarządzający budżetami reklamowymi małych i średnich firm.

Przygoda z Akademią e-marketingu nie musi być jednorazowym epizodem. - Akademia, to wiele działań i przestrzeni do współpracy. Uczestnicy mogą później dalej rozwijać swoje umiejętności, na przykład korzystając z naszych webinarów, doradztwa, które oferujemy. Zawsze można się z nami spotkać, porozmawiać, zadać pytania. Bardzo chętnie na nie odpowiemy i pomożemy w budowaniu własnych strategii marketingowych – podkreśla Anna Pszczółkowska.

Akademia e-marketingu to projekt, który z pasją rozwijany jest już od wielu lat. Przez ten czas WeNet współtworzył historie sukcesu ponad 30 000 przedsiębiorców z całej Polski.

- Z dumą obserwujemy, jak dzięki zdobytej u nas wiedzy odważnie rozwijają swoje firmy w Internecie, osiągając przewagę konkurencyjną. Cieszymy się, że możemy być częścią tej wyjątkowej społeczności, która dzieli się sprawdzonymi pomysłami i doświadczeniem, inspirując do działania. To najważniejsza i najcenniejsza wartość udziału w naszym projekcie  – podsumowuje Anna Pszczółkowska.

Kolejne spotkania w ramach Akademii e-marketingu:

  • 15 kwietnia – Lublin - Centrum Konferencyjne Hotelu Luxor, ul. Warszawska 175a

  • 13 maja – Kraków - Centrum Konferencyjne Fabryczna CKF_13, ul. Fabryczna 13

  • 22 maja - Białystok - Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, ul. Żurawia 71

  • 4 czerwca – Wrocław - Haston City Hotel, ul. Irysowa 1/3

Warto nadmienić, że tylko w spotkaniach ubiegłorocznej edycji, które odbyły się w 12 lokalizacjach w największych miastach w Polsce (Warszawie, Katowicach, Gdańsku, Krakowie, Łodzi, Rzeszowie, Lublinie, Poznaniu, Szczecinie, Bydgoszczy i Toruniu oraz Białymstoku) udział wzięło ponad 5 000 przedsiębiorców.

Organizatorem oraz partnerem merytorycznym wydarzenia jest firma WeNet Group, która od wielu lat współpracuje z lokalnymi przedsiębiorcami i wspiera ich działania w dotarciu do klientów w swojej okolicy.

Partnerami strategicznymi 13. edycji Akademii e-marketingu są: Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Dolnośląska Izba Gospodarcza we Wrocławiu, Klub Integracji Europejskiej, Pracodawcy Ziemi Lubelskiej, Lubelski Klub Biznesu, Związek Podlaski Klub Biznesu, Liga Biznesu i Wrocławskie Centrum Transferu Technologii Politechniki Wrocławskiej.

Patronami medialnymi 13. edycji Akademii e-Marketingu WeNet są: My Company Polska, Strefa Biznesu, Trojmiasto.pl, SlaskiBiznes.pl, Business Hub, Gazeta MŚP, Przedsiębiorcy.eu, Panorama Lubelska, Force News Wrocław i Business Intelligence, Marketer+, E-commerce w Praktyce, Customer Experience Manager, Customer Success Manager oraz sieć portali informacyjnych Naszemiasto.pl.

Wideo
Wróć na expressbydgoski.pl Express Bydgoski