https://expressbydgoski.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

60 Sekund Biznesu: Obajtek: Orlen dalej będzie obecny w Formule 1 i dalej będzie współpracował z Robertem Kubicą [02.01.2020]

Maciej Badowski
Jak tłumaczył Obajtek Orlen musi budować swoją markę.
Jak tłumaczył Obajtek Orlen musi budować swoją markę. Bartek Syta
Nie tylko Robert Kubica rozstaje się z Williamsem. My również rozstajemy się z Williamsem, ale to co zawsze mówię, to jest biznes, to jest pewna promocja, która nie może trwać jeden rok. Orlen ma plany i Orlen będzie w Formule 1- mówił podczas konferencji prasowej Daniel Obajtek, prezes PKN Orlen.

Jak tłumaczył Obajtek Orlen musi budować swoją markę. - Poprzez Formułę 1 widzimy, że to budowanie marki jest dobrą budową. To co zapowiedziałem niedawno kobranding czy rebranding też wynika z tego, że budujemy swoją markę i budujemy swoją rozpoznawalność. Nie tylko w Polsce ale także poza granicami kraju. W związku z tym Orlen dalej będzie w Formule 1- powiedział.

- To co powtarzałem i będę powtarzał,Orlen jest trwale związany z Robertem i sądzę, że tutaj w tym zakresie nic się nie zmieni. Oczywiście negocjujemy i za parę tygodni państwa poinformujemy wspólnie z Robertem jak będą wyglądały dalsze losy Orlenu w Formule 1 i jak będą wyglądać dalsze losy Roberta- podsumował Obajtek.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 2

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

f
fisher78

Stek bzdur wypowiadany przez człowieka, który o marketingu wie tyle co nic. Budowanie silnej marki GDZIE? W Polsce Orlen wszyscy znają, za granicą go nie ma. Dojeżdżający na ostatnim miejscu Kubica nic w tym nie pomoże. Problemem Orlenu jest konotacja: marka - cena. Orlen jest postrzegany jako coś droższego. Wielu traktuje tankowanie na Orlenie jako zło konieczne. Na wszystkich stacjach jest ta sama benzyna, tylko że na Orlenie drożej. Pytanie: Za co płacimy więcej? I tu jest pole do popisu dla działów marktingu. Niestety, nikt nie chce płacić więcej za zdjęcie Kubicy na ścianie i zdrapki. Wasz program lojalnościowy zdechł, macie wynik poniżej 0,5% aktywnych uczestników. Musicie wymyślić coś lepszego. Albo zawalczyć ceną. Ale przecież to są rzeczy niepojęte dla przeciętnego sołtysa.

G
Gość

Tak tak. Zdrapki i zdrapki. Nagonka . Nadrukowali tyle zw mysza na siłę wciskać klientom promocję. To jest ta rozpoznawalność. Nie można wejść normalnie do sklepu i zapłacić zawsze jakiś kasjer musi ci wciskać coś czego nie potrzebujesz

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na expressbydgoski.pl Express Bydgoski