Zmiany obowiązują od poniedziałku (16 marca). W związku z zawieszeniem transportu lotniczego Poczta Polska wstrzymała przyjęcia przesyłek do innych krajów.
Ponadto godziny pracy placówek w dni robocze ulegają skróceniu do 6 godzin, przy czym w wybrane dni placówka będzie czynna w godz. 14-20 lub zamiennie przez trzy godziny w sobotę. Praca placówek całodobowych zostaje skrócona, czynne będą przez 7 dni w tygodniu od godz. 8 .00 do 20.00. Punkty obsługi klienta w galeriach handlowych będą nieczynne.
- Organizacja obsługi klienta w placówkach pocztowych będzie oparta o zasadę, że przy każdym czynnym okienku może przebywać jedna osoba. Szczegółowe informacje zostaną umieszczane na drzwiach wejściowych. Mając na uwadze bezpieczeństwo klientów i pracowników w placówkach zostały już wprowadzone tzw. STREFY OCHRONNE w bezpośredniej obsłudze klienta. Osoby wchodzące do placówki proszone są o zachowanie odległości około 1,5 metra podczas oczekiwania na obsługę i pozostawanie za znajdującą się na podłodze taśmą także w trakcie obsługi. Bliżej do pracownika klienci powinni podchodzić jedynie w celu okazania dokumentów i innych niezbędnych czynności, na wyraźną prośbę pracownika Poczty - czytamy w oficjalnym komunikacie spółki.
