Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Urząd Miasta w Bydgoszczy od 26 stycznia wprowadza zmiany w obsłudze klientów. Ma to związek z kolejną falą COVID-19

OPRAC.:
Dominika Sobczyńska
Dominika Sobczyńska
Dostępne będą biura podawcze, gdzie będziemy mogli złożyć wnioski i pisma, a tylko w wyjątkowych sytuacjach zostać obsłużonym „od ręki”.
Dostępne będą biura podawcze, gdzie będziemy mogli złożyć wnioski i pisma, a tylko w wyjątkowych sytuacjach zostać obsłużonym „od ręki”. Arkadiusz Wojtasiewicz/zdjęcie ilustracyjne
Wzrost ilości zachorowań i osób przebywających na kwarantannie wpłynęły na funkcjonowanie Urzędu Miasta. W związku z piątą falą koronawirusa i zgodnie z rekomendacją Ministra Zdrowia, od 26 stycznia (środa) mieszkańcy będą musieli zapoznać się ze zmianami w działaniu biur urzędowych.

W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo bydgoszczan i bydgoszczanek, miasto informuje o zmianach w obsłudze klientów. Dostępne będą biura podawcze, gdzie będziemy mogli złożyć wnioski i pisma, a tylko w wyjątkowych sytuacjach zostać obsłużonym „od ręki”.

Biura podawcze będą zlokalizowane w następujących miejscach:

  • przy ul. Jezuickiej 1 - w portierni na parterze. Jedyne otwarte wejście będzie od ulicy Jezuickiej. Nie będzie możliwości wejścia do budynku urzędu przy ul. Jezuickiej 1 innym wejściem;
  • przy ul. Grudziądzkiej - na parterze w budynku A. Wyjątki będą stanowić zgłoszenia narodzin oraz zgonów;
  • przy ul. Wojska Polskiego 65 - na parterze budynku będzie wyznaczone miejsce, w którym będzie można złożyć wniosek;
  • przy ul. Jezuickiej 4 A- na parterze (przy dyżurce SM).

W filiach Urzędu Miasta przy ul. Emilii Gierczak (Fordon) i w Centrum Handlowym Zielone Arkady wizyty we wszystkich sprawach umawiane są telefonicznie.

Funkcjonowanie Urzędu Miasta w trakcie 5. fali COVID-19

Składając pismo lub wniosek, każdy mieszkaniec otrzyma formularz, w którym będzie mógł wyrazić zgodę na doręczenie korespondencji drogą elektroniczną. Jedynym warunkiem jej otrzymania jest podanie adresu poczty elektronicznej. Jeśli klient wyrazi zgodę na przekazanie dokumentów związanych z przedmiotem sprawy w takiej formie, przewidzianej w art. 391 par. 1 pkt 2 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego – nie będzie konieczności, by składał kolejną wizytę w urzędzie.

Dowody osobiste
Referat Dowodów Osobistych Wydziału Spraw Obywatelskich - wnioski o wydanie dowodu osobistego można składać osobiście lub drogą elektroniczną przez e-PUAP (dla dzieci do 12 roku życia). Odbiór dokumentów po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym.

Wydział Uprawnień Komunikacyjnych
Obsługa mieszkańców odbywa się na bieżąco - można rejestrować się telefonicznie na konkretną godzinę. Dostępnych jest również kilka stanowisk do bieżącej obsługi.

Wnioski osłonowe
Wnioski o dodatki osłonowe można składać przy ul. Wojska Polskiego 65 a do końca stycznia br. także w POM w Zielonych Arkadach i w filii UMB w Fordonie. Od 1 lutego br. wnioski będzie można składać tylko w Wydziale Świadczeń Rodzinnych przy ul. Wojska Polskiego.

Urząd Miasta zachęca do kontaktowania się z nimi telefonicznie, elektronicznie lub korespondencyjnie. Wszelkich informacji udzielają pod numerem infolinii 800-800-404 (z telefonów stacjonarnych) lub tel. 52 58 58 344 (dla dzwoniących z telefonów komórkowych).
Infolinie czynne w godzinach:
poniedziałek: 8:00 – 16:00
wtorek: 8:00 - 18:00
środa: 8:00 - 16:00
czwartek: 8:00 - 16:00
piątek: 8:00 - 14:00

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera