
Nazywano ją Królową Szos. Mowa oczywiście o Syrenie. Produkowana w Polsce w latach 1957-1983. Stworzono jej odmiany dla rolnictw w wersji Bosto i R20. Powstały prototypy Syreny Sport i Syreny 110, ale nie weszły do produkcji

Trabant 601. Pochodził z Niemieckiej Republiki Demokratycznej (NRD). Ze względu na materiał, z którego go wytwarzano, mówiono o Trabancie - Ford Karton. Auto powstawało też w wersji kombi. Wyposażone było w dwusuwowy silnik o pojemności 600 ccm. Pod koniec montowano w nim silnik od VW Polo, co sprawiało, że małe autko miało całkiem niezłe osiągi.

Trabant 601. Pochodził z Niemieckiej Republiki Demokratycznej (NRD). Ze względu na materiał, z którego go wytwarzano, mówiono o Trabancie - Ford Karton. Auto powstawało też w wersji kombi. Wyposażone było w dwusuwowy silnik o pojemności 600 ccm. Pod koniec montowano w nim silnik od VW Polo, co sprawiało, że małe autko miało całkiem niezłe osiągi.

Trabant 601. Pochodził z Niemieckiej Republiki Demokratycznej (NRD). Ze względu na materiał, z którego go wytwarzano, mówiono o Trabancie - Ford Karton. Auto powstawało też w wersji kombi. Wyposażone było w dwusuwowy silnik o pojemności 600 ccm. Pod koniec montowano w nim silnik od VW Polo, co sprawiało, że małe autko miało całkiem niezłe osiągi.