9 z 11
Dla wielu klientów wizyta u fryzjera połączona jest z...
fot. pixabay.com/materiał ilustracyjny

Jest wścibski i plotkuje

Dla wielu klientów wizyta u fryzjera połączona jest z dłuższymi rozmowami. Nie ma w tym nic złego, warto jednak zwrócić uwagę na pewne szczegóły. Jeżeli fryzjer chce wiedzieć zbyt dużo i zadaje wiele prywatnych pytań, nie świadczy o nim to dobrze. A w ogóle rzeczą niedopuszczalną jest plotkowanie o innych klientkach. Profesjonaliści wiedzą, że pewnej granicy nie można przekraczać.

Poznaj wszystkie znaki ostrzegawcze u fryzjera --->

10 z 11
Klient wie więcej od swojego fryzjera na temat najnowszych...
fot. pixabay.com/materiał ilustracyjny

Nie szkoli się i nie poszerza swojej wiedzy

Klient wie więcej od swojego fryzjera na temat najnowszych trendów? Od razu trzeba uciekać z takiego miejsca. Dobry salon fryzjerski dba o swoich pracowników i regularnie ich szkoli. Osoby, które chcą być profesjonalistami w swojej dziedzinie, powinni nieustannie podnosić swoje kwalifikacje, czytać branżową prasę, znać najnowsze trendy, cięcia, koloryzacje i sposoby pielęgnacji.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Zobacz również

Nowy dodatek do PTCG Pocket zachwyci fanów. Do gry wkraczają potężne karty

Nowy dodatek do PTCG Pocket zachwyci fanów. Do gry wkraczają potężne karty

Wiedzą wszystko o samorządzie terytorialnym. Uczniowie odebrali nagrody i wyróżnienia

Wiedzą wszystko o samorządzie terytorialnym. Uczniowie odebrali nagrody i wyróżnienia

Polecamy

Tak wygląda polski elektryczny mikrodostawczak. Zadebiutował w Katowicach

Tak wygląda polski elektryczny mikrodostawczak. Zadebiutował w Katowicach

Nowy dodatek do PTCG Pocket zachwyci fanów. Do gry wkraczają potężne karty

Nowy dodatek do PTCG Pocket zachwyci fanów. Do gry wkraczają potężne karty

Wiedzą wszystko o samorządzie terytorialnym. Uczniowie odebrali nagrody i wyróżnienia

Wiedzą wszystko o samorządzie terytorialnym. Uczniowie odebrali nagrody i wyróżnienia