
Jest wścibski i plotkuje
Dla wielu klientów wizyta u fryzjera połączona jest z dłuższymi rozmowami. Nie ma w tym nic złego, warto jednak zwrócić uwagę na pewne szczegóły. Jeżeli fryzjer chce wiedzieć zbyt dużo i zadaje wiele prywatnych pytań, nie świadczy o nim to dobrze. A w ogóle rzeczą niedopuszczalną jest plotkowanie o innych klientkach. Profesjonaliści wiedzą, że pewnej granicy nie można przekraczać.
Poznaj wszystkie znaki ostrzegawcze u fryzjera --->

Nie szkoli się i nie poszerza swojej wiedzy
Klient wie więcej od swojego fryzjera na temat najnowszych trendów? Od razu trzeba uciekać z takiego miejsca. Dobry salon fryzjerski dba o swoich pracowników i regularnie ich szkoli. Osoby, które chcą być profesjonalistami w swojej dziedzinie, powinni nieustannie podnosić swoje kwalifikacje, czytać branżową prasę, znać najnowsze trendy, cięcia, koloryzacje i sposoby pielęgnacji.