
Honda CR-V Hybrid Prototype
Będzie to pierwszy w Europie SUV marki Honda, wykorzystujący napęd elektryczny. Stylizacja prototypu to zapowiedź wyglądu europejskiej wersji modelu CR-V nowej generacji. W trybie elektrycznym (EV Drive) silnik czerpie moc wyłącznie z akumulatorów. Jest używany do ruszania, a jazda odbywa się bezemisyjnie. W hybrydowym trybie pracy (Hybrid Drive), silnik benzynowy wytwarza energię, która trafia do generatora, gdzie jest zamieniana na prąd, przekazywany następnie do silnika elektrycznego. Z kolei nadmiar energii elektrycznej jest wykorzystywany – poprzez generator prądu – do ładowania akumulatora. W trybie (Engine Drive) koła są napędzane bezpośrednio przez silnik spalinowy, a silnik elektryczny dołącza się niejako „na żądanie”, zwiększając zakres mocy np. przy przyspieszaniu.

Honda CR-V Hybrid Prototype
Będzie to pierwszy w Europie SUV marki Honda, wykorzystujący napęd elektryczny. Stylizacja prototypu to zapowiedź wyglądu europejskiej wersji modelu CR-V nowej generacji. W trybie elektrycznym (EV Drive) silnik czerpie moc wyłącznie z akumulatorów. Jest używany do ruszania, a jazda odbywa się bezemisyjnie. W hybrydowym trybie pracy (Hybrid Drive), silnik benzynowy wytwarza energię, która trafia do generatora, gdzie jest zamieniana na prąd, przekazywany następnie do silnika elektrycznego. Z kolei nadmiar energii elektrycznej jest wykorzystywany – poprzez generator prądu – do ładowania akumulatora. W trybie (Engine Drive) koła są napędzane bezpośrednio przez silnik spalinowy, a silnik elektryczny dołącza się niejako „na żądanie”, zwiększając zakres mocy np. przy przyspieszaniu.

BMW Z4 Concept
Jak będzie wyglądać kolejna odsłona modelu Z4? Pewne wyobrażenie daje o tym jego koncepcyjna wersja. Za napęd odpowie 2-litrowa jednostka w dwóch wariantach mocy - 184 KM (20i) lub 252 KM (30i). Topowa odmiana to 3-litrowa, rzędowa „szóstka" dostarczająca 326 KM. Napęd przenoszony jest na tylne koła za pośrednictwem skrzyni manualnej lub automatycznej.

BMW Z4 Concept
Jak będzie wyglądać kolejna odsłona modelu Z4? Pewne wyobrażenie daje o tym jego koncepcyjna wersja. Za napęd odpowie 2-litrowa jednostka w dwóch wariantach mocy - 184 KM (20i) lub 252 KM (30i). Topowa odmiana to 3-litrowa, rzędowa „szóstka" dostarczająca 326 KM. Napęd przenoszony jest na tylne koła za pośrednictwem skrzyni manualnej lub automatycznej.