
Prace przy Hali Targowej dobiegły do mety. Pod koniec listopada najemcy wykańczali swoje lokale i miało się rozpocząć montowanie mebli oraz odbiory budynku. Zapowiedziano, że do końca grudnia obiekt będzie gotowy do funkcjonowania. Data otwarcia jest już uzgodniona z najemcami, ale na razie spółka Hala Targowa nie chce jej zdradzić. Hala, łącznie z antresolą, będzie miała powierzchnię ponad 2300 m2. W całym obiekcie ma zmieścić się 500 osób. Remont kosztował 3,2 mln zł.

W tym roku zakończono budowę basenu "Łabędź" na Miedzyniu. Otwarcie obiektu nastąpiło w październiku. Wykonawcą pływalni była firma Alstal. Zbudowała go za 20 mln zł. Obiekt ma powierzchnię blisko 1600 metrów kwadratowych. Składa się z dwóch kondygnacji. Głównym elementem jest basen sportowy o zmiennej głębokości 1,20-1,80 m i wymiarach 25x12,5 m z sześcioma torami pływackimi wyposażonymi w bloki startowe. Niecka basenu sportowego ze stali nierdzewnej została wyposażona w tuleje z jednym podnośnikiem samobieżnym dla osób niepełnosprawnych. W kompleksie zlokalizowano też dwa brodziki o głębokości 15-30 cm z różnymi atrakcjami do zabawy, w tym pochylnię-zjeżdżalnię pomiędzy brodzikami. Poza tym na Miedzyniu można zrelaksować się w dużych wannach SPA w strefie oddzielonej od basenu oraz strefie fitness. Wraz z basenem dobudowano drogi dojazdowe z miejscami postojowymi, chodniki, oświetlenie i monitoring.

W ramach budowy nowych mostów nad Brdą, od ponad roku trwają prace na północnej jezdni ul. Fordońskiej. Na początku planowano, że zostaną zakończone w czerwcu 2022 roku. Termin jednak kilka razy przesuwano. Główne prace realizowane są przy moście Kazimierza Wielkiego. Najważniejszym elementem nowej inwestycji będą dwa mosty. Pomiędzy jezdniami znajdzie się konstrukcja dla tramwajów. Most tramwajowy o długości 255 metrów, będzie nieco dłuższy niż przeprawa samochodów. Obiekt będzie miał charakter konstrukcji zespolonej stalowo-żelbetowej liczącej 5 przęseł. Inwestycja wiąże się też z dużą przebudową skrzyżowania ulic Fordońskiej, Łęczyckiej i Kazimierza Wielkiego.

Przebudowa torowiska w rejonie ulicy Perłowej na długości kilkuset metrów (od Toruńskiej w stronę Wojska Polskiego). Nową nawierzchnię otrzyma odcinek ulicy Toruńskiej od skrzyżowania z ulicą Spokojną do skrzyżowania z Perłową. Przebudowane zostaną odcinki osiedlowych ulic przyległych do węzła (m.in. cześć ul. Perłowej). Remont 600-metrowego odcinka na Kapuściskach oraz fragmentu ulicy Toruńskiej związany jest z budową dwóch mostów w rejonie istniejącego już mostu Kazimierza Wielkiego. Nowe torowisko ma zostać udostępnione w pierwszym kwartale 2023 roku. Budowa nowych mostów nad Brdą połączona z przebudową torowiska przy ul. Perłowej będzie kosztowała 154 mln zł. Inwestycja jest współfinansowana ze środków unijnych.