
Nowe auto w garażu Kuby Wojewódzkiego: Porsche 911 GT2 RS!
Tylne tłumiki nowo opracowanego, niezależnego układu wydechowego wykonano z tytanu.

Nowe auto w garażu Kuby Wojewódzkiego: Porsche 911 GT2 RS!
Twarde poduszki silnika są optymalne z punktu widzenia dynamiki jazdy – zapewniają najwyższą precyzję reakcji na polecenia kierowcy i znacznie wyższą stabilność przy zmianach obciążenia w ciasnych zakrętach. Dodatkowo ograniczają pionowe drgania silnika podczas gwałtownego przyspieszania.

Nowe auto w garażu Kuby Wojewódzkiego: Porsche 911 GT2 RS!
Na torze sportowo zestrojona tylna oś skrętna ma dwie zalety: po pierwsze, pozwala dynamiczniej przejeżdżać ciasne łuki. Po drugie, zwiększa stabilność i zwinność przy wyższych prędkościach. A elektromechaniczny układ sterowania przy każdym z tylnych kół pozwala regulować kąt skrętu zależnie od sytuacji na drodze, poleceń kierowcy i prędkości jazdy.

Nowe auto w garażu Kuby Wojewódzkiego: Porsche 911 GT2 RS!
Design nowego 911 GT2 RS musi harmonizować ze sprzecznymi wymaganiami: z jednej strony maksymalna prędkość (korzystny jest tu jak najniższy współczynnik oporu powietrza), a z drugiej – zoptymalizowana aerodynamika. Opisane niżej elementy funkcjonalne pokazują, jak udało się to pogodzić.
Szeroka listwa przedniego spojlera w najwyższym stopniu przyczynia się do zapewnienia wzorowych właściwości jezdnych.