Nowy salon Audi ma ponad 8,7 tys. metrów kwadratowych powierzchni i doskonale wpisuje się w obraz Dubaju - miasta rekordów.
<!** Image 3 align=none alt="Image 201026" >
Niedawno odbyło się tu uroczyste otwarcie największego na świecie show-roomu marki z czterema ringami. Uroczystość uświetnił występ amerykańskiej piosenkarki Jennifer Lopez.<!** reklama>
Goście nowego salonu nazywanego „Audi Terminal”, będą mogli w przyszłości podziwiać z bliska pięćdziesiąt siedem wystawionych tu samochodów. Nie ma wątpliwości, że jest to największy salon handlowy marki Audi na świecie.
Trzy poziomy
Nowoczesny budynek, wzniesiony na zlecenie przedsiębiorstwa handlowego „Al Nabooda Automobiles”, ma ponad 8,7 tys. metrów kwadratowych powierzchni wystawowej i biurowej na trzech poziomach. Do transportu samochodów pomiędzy piętrami służą dwie windy. Szczególnie ekskluzywny charakter ma pierwsze piętro, które przeznaczono do prezentacji audi exclusive.
Na klientów czeka tu cała gama próbek lakierów i materiałów oraz indywidualny doradca z firmy quattro GmbH. Dzięki temu, nabywcy będą mogli nadać swojemu audi indywidualny, wręcz unikatowy charakter. W tym regionie świata taka oferta cieszy się szczególnym zainteresowaniem.
Handel i modlitwa
Nowy salon w Dubaju wyposażono też w tzw. powerwall, czyli innowacyjną cyfrową technologię prezentacji produktów, którą zapożyczono z otwartego niedawno w Londynie centrum „Audi City”. Dzięki niej w bardzo realistyczny sposób, w skali 1:1, można zaprezentować całą paletę modeli Audi wraz z wszystkimi opcjami wyposażeniowymi, funkcjonalnymi oraz technicznymi detalami.
Ponadto, klienci tego największego w państwach arabskich salonu Audi będą mogli skorzystać z wielu innych udogodnień, odpowiadających wymogom tego kręgu kulturowego, np. z pomieszczenia do modlitwy, przeznaczonego zarówno dla pracowników jak i dla klientów.
