Wyszukiwarka wyborcza

Wybory Parlamentarne

Sprawdź wyniki wyborów w Twoim okręgu

Życzliwość równie skuteczna jak zastrzyk

mz
Przyjechałam w nocy do szpitala z wielkim bólem szczęki, a od lekarza usłyszałam, że mam sobie kupić w aptece apap - relacjonuje wizytę na ostrym dyżurze nasza Czytelniczka.

Przyjechałam w nocy do szpitala z wielkim bólem szczęki, a od lekarza usłyszałam, że mam sobie kupić w aptece apap - relacjonuje wizytę na ostrym dyżurze nasza Czytelniczka.

Pani Joanna odwiedziła izbę przyjęć szpitala imienia Biziela. - Kilka dni wcześniej zafundowałam sobie wybielanie zębów, po którym dostałam poważnego uczulenia. Mimo przyjmowania leków odczulających, mój stan się pogarszał. Kilka dni temu ból szczęki był nie do wytrzymania. O 5 nad ranem udałam się do szpitala po pomoc. Zaspany lekarz przywitał mnie słowami: Co jest? Gdy opowiedziałam o swojej przypadłości, podał mi jakiś zastrzyk i odesłał na laryngologię. Drugi lekarz stwierdził, że to zapalenie kości żuchwy, wypisał antybiotyk i wysłał z powrotem do izby przyjęć. Mimo iż byłam jedyną pacjentką, lekarza nie mogłam się doczekać. Wreszcie sama go odnalazłam i poprosiłam o coś przeciwbólowego. Usłyszałam, że mam sobie kupić apap - relacjonuje. - Co z tego człowieka za lekarz? Personel szpitala opinii pacjentki nie podziela. Twierdzi, że na miejscu otrzymała fachową pomoc.

<!** reklama left>- Odczucia tej pani co do zachowania lekarza mogą być bardzo subiektywne. Pacjentka przede wszystkim uzyskała na miejscu stosowną poradę. Laryngolog wypisał receptę na antybiotyk i odesłał do izby przyjęć, by przekazała pierwszemu lekarzowi kartę. Zalecił także, by po tygodniu przyszła do poradni na kontrolę. Pacjentka nie wymagała kolejnej drugiej wizyty na izbie przyjęć, więc niepotrzebnie czekała na lekarza - tłumaczy Kamila Wicińska, rzeczniczka prasowa szpitala.

Pani Joanna twierdzi, że nieuprzejmy lekarz powinien co najmniej otrzymać upomnienie, dlatego zamierza poskarżyć się na niego rzecznikowi praw pacjenta.

- Każdy, kto uważa, że nie uzyskał fachowej porady lub został źle potraktowany przez lekarza, ma prawo złożyć także skargę. Może to zrobić osobiście, ale także pisemnie, telefonicznie, a nawet drogą mailową - mówi Barbara Nawrocka, rzeczniczka prasowa kujawsko-pomorskiego NFZ.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3