Wielki potencjał ukryty pod wodą

RedakcjaZaktualizowano 
W jaki sposób przyciągnąć turystów i inwestorów do naszego miasta? Okazuje się, że podstawą jest dobra promocja regionu. Jak twierdzą znawcy, Bydgoszcz ma ogromny potencjał.

W jaki sposób przyciągnąć turystów i inwestorów do naszego miasta? Okazuje się, że podstawą jest dobra promocja regionu. Jak twierdzą znawcy, Bydgoszcz ma ogromny potencjał.

<!** Image 2 align=right alt="Image 25635" >Województwo kujawsko-pomorskie jako jedno z pięciu przystąpiło do programu finansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny „Turystyka - wspólna sprawa”.

Na jego realizację Unia przeznaczyła 22 mln zł, z czego 20 procent może przypaść naszemu województwu. Celem przedsięwzięcia jest promowanie regionu w kraju i za granicą. - Najważniejsze, by osoby i instytucje zajmujące się tą branżą w regionie robiły to fachowo, dlatego po uzyskaniu propozycji od lokalnych przedsiębiorców i wybraniu najlepszych ofert i pomysłów promocji, przeprowadzane będą szkolenia - tłumaczy Bartosz Lewicki, zajmujący się projektem na terenie całego kraju. - Trzeba doprowadzić do podniesienia atrakcyjności całego regionu, wypromować własne „produkty sieciowe”, wykorzystać cały posiadany potencjał.

Po wstępnych analizach w naszym województwie, na prowadzenie w wyścigu o tytuł produktu sieciowego, obok doliny Noteci, zamków krzyżackich w Toruniu i Borów Tucholskich, ma Bydgoski Węzeł Wodny.

<!** reklama left>- Bydgoszcz jest na wodnej drodze, łączącej wschód i zachód kontynentu. Nasze miasto określane jest jako „wodna stolica Europy”. Dlatego planujemy na naszym szlaku mariny i przystanie - opowiada wojewódzki koordynator projektu Zbigniew Galiński. - Zagraniczny turysta zacumuje u nas łódź, po czym będzie chciał miło spędzić czas. Dlatego skorzysta z przygotowanych dla niego ofert kulturalno-sportowych, które też są widoczne na ogólnopolskiej arenie.

Dodatkowym atutem, który ma szansę zachwycić gości, jest secesyjny charakter naszego miasta. - W Polsce pod tym względem wyprzedza nas tylko Łódź - podkreśla Zbigniew Galiński. Specjaliści od promocji zaznaczają jeszcze jeden, bardzo istotny, element Bydgoszczy. - Bezwzględnie powinniśmy promować Leśny Park Kultury i Wypoczynku w Myślęcinku. Niezwykle rzadko zdarza się, by tak duży obszar rekreacyjno-rozrywkowy znajdował się na terenie miasta, w całej Europie takie miejsca są poza obszarami metropolii - opowiada Halina Piechocka-Lipka, p.o. dyrektora Wydziału Kultury i Promocji Miasta bydgoskiego ratusza. - Leśny Park Kultury i Wypoczynku umieściliśmy na stronie internetowej linii RyanAir. W każdym projekcie, przedstawianym zagranicznym inwestorom, nie może zabraknąć myślęcińkiego parku.

polecane: FLESZ: Smartfony zamiast kas fiskalnych.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3