Sieć Sano została przejęta przez Maxima Grupe (należy do niej m.in. Stokrotka i Aldik), a połączenie spółek zakończy się w 2019 roku - poinformował "Głos Koszaliński" powołując się na portal dla handlu.pl.

Dalej czytamy, że Sano Sano prowadzi w Polsce 36 sklepów. Najwięcej z nich znajduje się w Koszalinie (13) i Bydgoszczy (9). Trzy sklepy znajdują się w Kołobrzegu, po dwie w Szczecinku i Człuchowie oraz po jednym sklepie w Słupsku, Gryficach, Białogardzie, Połczynie Zdroju, Chojnicach, Gdańsku, Świdwinie.

WYPŁATA PLUS. JAKIE DODATKI DO PENSJI OFERUJĄ SIECI HANDLOWE? [BIEDRONKA, LIDL, IKEA, CARREFOUR, KAUFLAND]

W 2017 roku przychodu Sano przekroczyły 71 milionów euro. Spółka zatrudnia ponad 900 pracowników. W ubiegłym roku przeszło metamorfozę - w sklepach zmieniono wystrój i aranżację wnętrz, poszerzono asortyment do 18 tys. produktów (indeksów). Rozbudowano działy z owocami i warzywami oraz stoiska mięsno-wędliniarskie.

- Przejęcie Sano i połączenie ze Stokrotką pozwala na wzmocnienie naszej pozycji w północno-zachodnim regionie Polski. Wykorzystamy także know-how Sano z dziedziny e-commerce, co stworzy nowe okazje do rozwoju biznesu - mówi prezes Maxima Grupė Dalius Misiūnas, cytowany przez portal dlahandlu.pl.

Lidl i Biedronka. Precz z opinią o tanich dyskontach. Teraz to będą luksusowe sklepy

Mozna się domyslać, że szyldy Sano zostaną zastąpione szyldami sklepów Stokrotka. "Głos Koszaliński" przypomina, że po przejęciu marki Aldik przez Maxia Grupe, sklepy tej sieci zmieniły szyldy właśnie na Stokrotkę.