Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Teleplatforma Pierwszego Kontaktu działa. Gdzie dzwonić po pomoc medyczną, jak przebiega rozmowa?

Mikołaj Romanowski
Mikołaj Romanowski
Jak korzystać z Teleplatformy Pierwszego Kontaktu? Jak wygląda rozmowa? Zobacz w podpisach zdjęć naszej galerii. Kliknij strzałkę obok zdjęcia lub przesuń je gestem >>>
Jak korzystać z Teleplatformy Pierwszego Kontaktu? Jak wygląda rozmowa? Zobacz w podpisach zdjęć naszej galerii. Kliknij strzałkę obok zdjęcia lub przesuń je gestem >>>pixabay
Narodowy Fundusz Zdrowia uruchomił Teleplatformę Pierwszego Kontaktu (TPK). Dzwoniąc pod bezpłatny numer TPK – 800 137 200 – otrzymasz niezbędną pomoc medyczną poza godzinami pracy lekarzy rodzinnych, w weekendy oraz święta.

Zobacz wideo: Rozbudowa szpitala Biziela w Bydgoszczy

Teleplatformę Pierwszego Kontaktu Obsługuje połączenia w języku polskim oraz w kilku językach obcych: angielskim, rosyjskim i ukraińskim. Ze zdalnej konsultacji z pielęgniarką, położną lub lekarzem mogą korzystać także pacjenci niesłyszący. Specjalnie z myślą o nich, teleplatforma oferuje udzielanie porad przez wideoczat, a komunikacja odbywa się w języku migowym, przy wsparciu tłumacza Polskiego Języka Migowego.

Jak korzystać z teleplatformy? Jak wygląda rozmowa? Zobacz w poniższej galerii

To może Cię zainteresować

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo