Buzz od jesieni będzie latać na trasach czarterowych dla biur podróży oraz na regularnych trasach, które dotąd obsługiwał pod marką Ryanair. Flota ma urosnąć do 25 samolotów, a na każdym z nich ma pojawić się nowe logo z pszczołą, które symbolizuje "młodość, energię i zapał".
Jak informuje Michał Kaczmarczyk z Ryanair Sun, w rozmowie z serwisem fly4free.pl, zmiana nazwy nie wpłynie na razie w żaden sposób na sytuację pasażerów. Nie zmienią się ani zasady odprawy, ani polityka bagażowa.
Zmiana nazwy oraz wyodrębnienie spółki ma pomóc firmie w sprawnym zarządzaniu polskimi pracownikami. Ma to również ułatwić kontakt z Urzędem Lotniska Cywilnego.
Jak na razie Buzz będzie latał głównie w Polsce. Jak podaje Kaczmarczyk, na razie chcą skupić się na tutejszym rynku, który jest duży i ciągle się rozwija. Jednak nie wykluczają możliwości wkroczenia na inne rynki.
Ryanair na razie nie poleci z Radomia. Linie lotnicze chcą skupić się na Modlinie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu oraz Gdańsku.
Czego wstydzą się kobiety? Aktorki i psycholog dyskutują.
Nie tylko o niedźwiedziach, które mieszkały w minizoo w Lesznie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Wszyscy patrzyli na wyeksponowane krągłości Romanowskiej na ściance. Stylista ocenia
- Uważajcie na Sablewską za kółkiem! Kiedyś doprowadzi do wypadku! Ekspert wyjaśnia
- Iwona z "Sanatorium" straciła dziecko i męża. To wyznanie złamało nam serca
- Wspólny występ Roksany Węgiel i Kevina Mgleja w cieniu tragedii. Znamy szczegóły