Oskar Ajtner-Gollob znów szokuje [NOWE WIDEO]

Oskar Ajtner-Gollob znów szokuje [NOWE WIDEO]

red

Express Bydgoski

Aktualizacja:

Express Bydgoski

Oskar Ajtner-Gollob znów szokuje [NOWE WIDEO]
W sieci pojawiły się kolejne nagrania wnuka Władysława Golloba, właściciela ŻKS Polonia Bydgoszcz SA
Oskar Ajtner-Gollob znów szokuje [NOWE WIDEO]
Żużlowiec Polonii Bydgoszcz (w piątek podpisał z nią tzw. kontrakt warszawski) znów zaszokował świat. Na nagraniach zamieszczonych w internecie Oskar Ajtner-Gollob paraduje po ulicy i mieszkaniu z pistoletem w ręku; na jednym z filmów przystawia sobie broń do skroni.

ZOBACZCIE SAMI:








.


Komentarze (17)

Dodajesz komentarz jako: Gość

Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

Liczba znaków do wpisania:

zaloguj się

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
PBAG

old winyl (gość)

Zgłoś naruszenie treści

szok...proponuje wyjazd do USA na stałe,,,

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
Nic na siłę

Kibic81 (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 3

Ja odnoszę wrażenie iż Oskar jest pod ogromną presją, począwszy od rodziny a skończywszy na zwyczajnych kibicach, wszyscy oczekują oczywiście iż Oskar będzie jeździć na żużlu, on sam może tego nie...rozwiń całość

Ja odnoszę wrażenie iż Oskar jest pod ogromną presją, począwszy od rodziny a skończywszy na zwyczajnych kibicach, wszyscy oczekują oczywiście iż Oskar będzie jeździć na żużlu, on sam może tego nie chcieć. Przewijam te filmiki w sieci bo nie mogę na nie spokojnie patrzeć może faktycznie chłopak powinien zacząć od początku coś nowego w zgodzie z samym sobą. zwiń

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
Oskar opamietaj sie

kibic Polonii (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 4 / 1

Sluchajcie, taka jest prawda Oskar jak się wziął za siebie do zuzla to punktowal powyzej 10 pkt. Ostatnie 4 mecze rewelka mimo dzwonu w Bydgoszczy. On nam jest potrzebny. Chlopak jest mlody tylko...rozwiń całość

Sluchajcie, taka jest prawda Oskar jak się wziął za siebie do zuzla to punktowal powyzej 10 pkt. Ostatnie 4 mecze rewelka mimo dzwonu w Bydgoszczy. On nam jest potrzebny. Chlopak jest mlody tylko trzeba go dobrze poprowadzić i dlatego Pan Jurek dał mu szanse z kontraktem warszawskim. Oskar ma mozliwości sprzetowe i moim zdaniem moze znowu byc liderem i kapitanem tylko musza go przekonac do zula a On sam musi zrozumiec, że sława jest mocniejsza w dobrej jezdzie w Polonii niz nagrywanie głupich filmikow. OSKAR WEŹ SIĘ ZA SIEBIE I POKAZ WSZYSTKIM ZE MOZESZ ZOSTAC LIDEREM I KAPITANEM POLONII !!!!!!!!!!!!!!!!!zwiń


Autor komentarza nie dodał zdjęcia
"musza go przekonac do zula"

brawo ty! (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 2

"musza go przekonac do zula"... nic dodać, nic ująć! ;) świetnie to ująłeś ;) w sumie, to żulem on już jest, po takich dawkach marychy, która już mu zlasowała mózg ;)))

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
Jaki

Hgv (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 2

Zenada
W d**** sie poprzewracalo
Malolat ma wszystko na wyciagniecie reki
Kase od ojca kase od dziadka
Sprzet z pierwszej reki
Zero wkladu wlasnego
Spojrzcie na juniorow polonii
Aby miec...rozwiń całość

Zenada
W d**** sie poprzewracalo
Malolat ma wszystko na wyciagniecie reki
Kase od ojca kase od dziadka
Sprzet z pierwszej reki
Zero wkladu wlasnego
Spojrzcie na juniorow polonii
Aby miec sprzet na piziom 2 ligii pracuja po sezonie,przed sezonem
A O.A.Gollob dostaje wszystko za free
Sponsorowane przez dziadka i ojca
Gdyby musial zarabiac na sprzet poza sezonem jak Owart,Jagla to moze wtedy by docenil to co dostaje za darmo od rodziny
Dopoki nie bedzie sam zarabial na siebie doputy bedzie tak postepowal
Szkoda chlopakazwiń

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
Jaki

Hgv (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 1

Zenada
W d**** sie poprzewracalo
Malolat ma wszystko na wyciagniecie reki
Kase od ojca kase od dziadka
Sprzet z pierwszej reki
Zero wkladu wlasnego
Spojrzcie na juniorow polonii
Aby miec...rozwiń całość

Zenada
W d**** sie poprzewracalo
Malolat ma wszystko na wyciagniecie reki
Kase od ojca kase od dziadka
Sprzet z pierwszej reki
Zero wkladu wlasnego
Spojrzcie na juniorow polonii
Aby miec sprzet na piziom 2 ligii pracuja po sezonie,przed sezonem
A O.A.Gollob dostaje wszystko za free
Sponsorowane przez dziadka i ojca
Gdyby musial zarabiac na sprzet poza sezonem jak Owart,Jagla to moze wtedy by docenil to co dostaje za darmo od rodziny
Dopoki nie bedzie sam zarabial na siebie doputy bedzie tak postepowal
Szkoda chlopakazwiń

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
Ale sensacja!

Kibic Polonii (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 2

I co z tego?

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
Szkoda

Ivcek (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 3 / 2

Za dużo zielonego koleżko. Ćpić czeba umić. A klamka jest na gazik, więc tam z tym zabijaniem nie popadajmy w skrajności. Chłop szuka se miejsca na świecie. Jest mi go nawet trochę żal. Nie jego...rozwiń całość

Za dużo zielonego koleżko. Ćpić czeba umić. A klamka jest na gazik, więc tam z tym zabijaniem nie popadajmy w skrajności. Chłop szuka se miejsca na świecie. Jest mi go nawet trochę żal. Nie jego wina, że jest z pokolenia, które nie ma już tak zakorzenionego jeżdżenia całe życie w kółko. Mimo, że dla mnie to piękny sport, to na meczach nie ma 38 mln obywateli, tylko kilkanaście, czasem kilkadziesiąt tysięcy. I można to rozpatrywać zarówno pod kątem trybun jak i samego toru. Brak mu dobrego przewodnika. zwiń

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
Za bardzo Oskarkowi marichułanina do łba pier..dolnęła... xDDD

Za bardzo Oskarkowi marichułanina do łba pier..dolnęła... xDDD (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 2 / 2

Za bardzo Oskarkowi marichułanina do łba pier..dolnęła... xDDD

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
Za bardzo

Lekarz (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 4 / 1

Typowe objawy uposledzenia umyslowego, co pokazuje na nagraniu ze ten pan ma problemy psychiczne. Mozliwe ze brak akceptowalnosci wsrod znajomych lub poprostu ktos na sile chce byc slawnym robiac...rozwiń całość

Typowe objawy uposledzenia umyslowego, co pokazuje na nagraniu ze ten pan ma problemy psychiczne. Mozliwe ze brak akceptowalnosci wsrod znajomych lub poprostu ktos na sile chce byc slawnym robiac z siebie idiote co w tych czasach jest na czasie ;]zwiń

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
Narkotyki

YON (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 5 / 3

PRAWKO ODEBRAĆ bo stwarza zagrożenie

Sport z kraju i ze świata

Zobacz więcej na Sportowy24.pl

Tabela 1. ligi

Lp. Drużyna M. Pkt. Z. R. P. Bramki
Awans do Ekstraklasy
Baraż o utrzymanie w 1. lidze
Spadek do 2. ligi
Ruch Chorzów został ukarany odjęciem 6 punktów za zaległości finansowe
Stomil Olsztyn został ukarany odjęciem 1 punktu za zaległości finansowe
1 Miedź Legnica Live 34 63 17 12 5 53-27
2 Zagłębie Sosnowiec Live 34 58 17 7 10 46-32
3 Chojniczanka Chojnice Live 34 56 16 8 10 48-33
4 GKS Tychy Live 34 55 16 7 11 41-40
5 GKS Katowice Live 34 54 16 6 12 44-34
6 Wigry Suwałki Live 34 52 15 7 12 40-37
7 Raków Częstochowa Live 34 51 14 9 11 50-40
8 Stal Mielec Live 34 51 14 9 11 51-46
9 Podbeskidzie Bielsko-Biała Live 34 46 11 13 10 37-37
10 Chrobry Głogów Live 34 46 12 10 12 46-47
11 Odra Opole Live 34 45 12 9 13 37-43
12 Puszcza Niepołomice Live 34 44 11 11 12 38-38
13 Bytovia Bytów Live 34 40 10 10 14 36-45
14 Stomil Olsztyn Live 34 39 12 4 18 39-50
15 Pogoń Siedlce Live 34 38 9 11 14 42-50
16 Górnik Łęczna Live 34 35 8 11 15 29-42
17 Olimpia Grudziądz Live 34 31 7 10 17 24-37
18 Ruch Chorzów Live 34 27 9 6 19 35-58