Wyszukiwarka wyborcza

Wybory Parlamentarne

Sprawdź wyniki wyborów w Twoim okręgu

Młodzi piłkarze Chemika Bydgoszcz gościli u prezydenta [ZDJĘCIA]

Foto Dariusz Bloch, Krzysztof Wypijewski
Dariusz Bloch
9-latkowie z Glinek wygrali ogólnopolski turniej „Deichmann MiniMistrzostwa 2016”.

Drużyna Chemika Bydgoszcz zdobyła w całym turnieju 33 bramki, straciła tylko cztery.

W nagrodę dzieci z Bydgoszczy pojadą do Monachium. Jesienią zobaczą na żywo jeden z meczów Ligi Mistrzów z udziałem Bayernu, a przy okazji spotkają się z gwiazdą tej ekipy Robertem Lewandowskim.

W środę utalentowaną młodzież zaprosił do bydgoskiego ratusza prezydent Rafał Bruski.

Zobacz galerię: Młodzi piłkarze Chemika Bydgoszcz gościli u prezydenta

Wideo

Komentarze 12

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

l
lobby

W dużym stopniu zgadzam sie z Toba janek ale z jednym nie.Kluby sportowe w Bydgoszczy jak Chemik,Brda,BKS, Zawisza,Gwiazda oraz Polonia należy wspierać finansowo!!! A kibolstwo i awanturnictwo to tylko jest ze strony Stowarzyszenia piłkarskiego,które niszczy piłkę nożną oraz młodzież tam trenującą a o rodzicach się nie wypowiadam bo brak słów,przypomina mi sie zachowanie rodzicówz SP rocznika 2004 na turnieju Deichmianna w 2013 roku .

d
do kolo

BKS Chemik i (Klub)WKS Zawisza mają najlepsze szkolenie w Bydgoszczy przy tym zdolnych zawodników.Sukcesy są zatem nieuniknione w takim układzie a rocznik 2007 Chemika to od 10 lat najlepszy rocznik w Bydgoszczy!!!

S
SP

dwóch zaczynało w SP

k
kolo

Są u prezydenta, tylko dlatego że jego synalek też tam trenuje

J
Jakubek

Najważniejsze że szefem klubu jest odpowiedni POlityk. Bruski się zgadza, a bydgoszczanie zapłacą? Dzwonić po Osucha ma kolejny klub i .... 17 baniek do rozprowadzenia. Cel Ekstraklaa

J
Janek

Kurcze jeżeli jest jeszcze klub w Bydgoszczy, który osiąga sukcesy to po co pompować kasę w Zawiszę gdzie jest tylko awanturnictwo i kibolstwo ? Szczerze mówiąc nie widzę w tym sensu...

I
Ilu?

Żaden. Wszyscy zaczynali na letniej akcji Chemika - Wakacje z Chemikiem. Wszyscy co do jednego.

L
Lech

Zenada l!Za moment napisza ze Ronaldo,Bale albo Lewandowski tez zaczynali w SP Zawisza!Glupota ktora tylko nalezy osmieszac!Jezeli ktos zabral syna z SP Zawisza to bardzo szybko przejrzal intencje tych ludzi ze dzieci to tylko parawan do swoich brudnych interesow panie B.

w
wyborca

Bruski aPOlityczny prezydent Bydgoszczy

k
kibic

Ilu z nich zaczynało w SP Zawisza ?
Czy Bruski wie o tym

J
Janusz

ale prezydent przytył

h
hehw

Brawo tak trzymać bo mamy super młodzież tylko jej nie ..............

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3