Marketing na luzie. Jak Facebook przeprosił użytkowników z Anglii za aferę Cambridge Analytics?

  • Gazeta Pomorska

Grzegorz Zajączkowski

W tym odcinku Grzegorz Zajączkowski opowiada, jak Facebook przeprosił swoich użytkowników z Anglii, za aferę Cambridge Analytics. Pokazuje to, że medium, którego użył, jeszcze nie umarło i jest warto uwagi każdego reklamodawcy.
Grzegorz Zajączkowski
 Gazeta Pomorska

Grzegorz opowiada także o wielu zmianach, które zaszły na Instagramie włącznie ze zmianą pozwalającą nam samym decydować o kolejności wyświetlanych nam postów.

W marcu, były także ciekawe zmiany na:

- Twitterze,

- Youtube,

- LinkedIN,

- Snapchacie.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Więcej na temat:

Komentarze

Liczba znaków do wpisania:  4000/4000

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

04.04.2018, 09:49

Dobre szaty graficzne: templatemonster.com/pl/free-templates/

04.04.2018, 09:44

Kolejny ciekawy odcinek. ;)

Jeśli uważasz, że któryś z komentarzy łamie regulamin, to wyślij nam link do tego artykułu na pomoc@naszemiasto.pl

Wybrane dla Ciebie

Powiązane

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3