- Dla McDonald’s raportowanie jest częścią długofalowej strategii - w obszarze środowiska, społeczeństwa oraz ładu korporacyjnego działamy już od lat. W tym roku wydaliśmy nasz pierwszy raport ESG. Robimy to wcześniej niż wymaga od nas tego legislacja chcąc jak najlepiej przygotować się do tego procesu – mówi Katarzyna Kucisz–Rosłoń z McDonald’s Polska.
Jak dodaje - wszystkie firmy, niezależnie od wielkości, jeżeli odpowiednio wcześnie przygotują się do raportowania ESG i nie będą czekać aż stanie się to obowiązkowe, mają szansę bardzo sprawnie podejść do tej kwestii.
– To jest proces. Niezależnie od tego, czy jest to długofalowa strategia, czy działania na mniejszą skalę, potrzebny jest czas i odpowiednie zasoby. Tego nie da się przeskoczyć – mówi.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na Twitterze!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?