Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Kasjer albo automat

haw.
Nasi Czytelnicy narzekają na obsługę lotniskowego parkingu. Zarząd Portu Lotniczego obiecuje poprawę.

Nasi Czytelnicy narzekają na obsługę lotniskowego parkingu. Zarząd Portu Lotniczego obiecuje poprawę.

<!** Image 2 align=right alt="Image 48161" sub="Na parkingu przy lotnisku jest tylko jedno urządzenie do uiszczania opłat">Od kilku tygodni parking przy wejściu do Portu Lotniczego jest płatny. Najpierw Czytelnicy krytykowali firmę zarządzającą parkingiem za to, że pobierała opłaty za każdą minutę postoju. Po naszych interwencjach zmieniono zasady - nie trzeba już płacić za pierwsze 10 minut.

Okazało się jednak, że na parkingu brakuje informacji oraz że jest tylko jedno urządzenie do uiszczania opłat. - Nie ma nikogo, kto skasowałby pieniądze. Nie zawsze przecież ma się w kieszeni drobne - skarży się jedna z Czytelniczek.

<!** reklama left>Mariusz Kończak, rzecznik prasowy Portu Lotniczego, wyjaśnił, że w umowie zawartej z firmą prowadzącą parking jest zobowiązanie jej właściciela - do końca roku stanie drugi automat. - W holu znajduje się też biuro. Tam także można zapłacić. Niestety, nie wszyscy o tym wiedzą - twierdzi Mariusz Kończak i obiecuje, że dodatkowe informacje pojawią się wewnątrz obiektu.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!