Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Karty usług w urzędzie

k-i
Urząd Miasta i Gminy w Mroczy opracował procedury corocznego przeglądu i monitoringu Kodeksu etycznego urzędnika.

Urząd Miasta i Gminy w Mroczy opracował procedury corocznego przeglądu i monitoringu Kodeksu etycznego urzędnika.

<!** Image 2 align=right alt="Image 35940" sub="Katarzyna Łukaszczyk z Urzędu Miasta i Gminy w Mroczy odebrała wyróżnienie dla gminy za realizację II etapu „Przejrzystej Polski”">W tym roku Mrocza przystąpiła ponownie do akcji Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej i „Gazety Wyborczej” pn. „Przejrzysta Polska”.

Opracowano procedury corocznego przeglądu i monitoringu Kodeksu etycznego urzędnika oraz przeprowadzono monitoring, a także opracowano, z udziałem społeczności lokalnej, procedury konsultacji społecznych.

- Na stronie internetowej urzędu w Mroczy można pobrać tak zwane karty usług - informuje Katarzyna Łukaszczyk, pełnomocnik burmistrza ds. programów rozwoju gminy. - Informują one, jakie kroki należy podjąć i jakie przygotować dokumenty, aby załatwić u nas konkretną sprawę. Wszystko można załatwiać w utworzonym Biurze Obsługi Klienta, gdzie pracują przeszkoleni pracownicy, którzy zobowiązani są do udzielenia wszelkiej pomocy każdemu petentowi. Znajduje się ono na parterze, w pokoju 102. Z myślą o konsultacjach społecznych przygotowano projekt uchwały, która ma zapewnić mieszkańcom udział w podejmowaniu decyzji. Służyc temu celowi będą zabrania wiejskie, badania ankietowe.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!