<!** Image align=left alt="http://www.express.bydgoski.pl/img/glowki/wypijewski_krzysztof.jpg" >Nie milkną echa niedzielnych derbów Pomorza. Kibice w Bydgoszczy mają powody do zadowolenia, bo nasi żużlowcy sprawili sąsiadom tęgie lanie. Mniej szczęśliwi są zapewne działacze Polonii. 11 tysięcy widzów, to - jak na mecz derbowy - wynik mało oszałamiający. I marnym pocieszeniem jest fakt, że podobne problemy mają kluby w całej Polsce.
Na Sportowej nie załamują jednak rąk i organizują różne akcje marketingowo-promocyjne. W ostatnich dniach pisaliśmy w „Expressie” o spotkaniu w szkole, wizycie przedszkolaków na stadionie oraz pikniku przed Galerią Pomorską. Tę ostatnią imprezę organizował partner meczu z Unibaksem - firma Mobil 1.
<!** reklama>Polonii nic nie kosztowało wystawienie stanowiska, przy którym można było kupować bilety i szaliki. Wejściówek sprzedano osiemnaście. Ktoś powie, że mało. Być może. Warto jednak pamiętać, że działania marketingowe nie od razu przynoszą efekty. Najważniejsze, że nowym osobom w Polonii chce się chcieć.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Dni Gąsowskiego w "TTBZ" są policzone?! TAKĄ niespodziankę zgotowała mu produkcja!
- Grabowski, Zawodnik i Nowosielski zmniejszyli sobie żołądki. Ekspertka ostrzega
- Maja Rutkowski ZROBIŁA TO z premedytacją, teraz się tłumaczy. Okropne, co ją spotkało
- Jerzy Stuhr kończy 77 lat. Przez lata budził szacunek, dziś ma zmarnowaną reputację