Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Im chce się chcieć

Krzysztof Wypijewski
Nie milkną echa niedzielnych derbów Pomorza. Kibice w Bydgoszczy mają powody do zadowolenia, bo nasi żużlowcy sprawili sąsiadom tęgie lanie. Mniej szczęśliwi są zapewne działacze Polonii. 11 tysięcy widzów, to - jak na mecz derbowy - wynik mało oszałamiający. I marnym pocieszeniem jest fakt, że podobne problemy mają kluby w całej Polsce.

<!** Image align=left alt="http://www.express.bydgoski.pl/img/glowki/wypijewski_krzysztof.jpg" >Nie milkną echa niedzielnych derbów Pomorza. Kibice w Bydgoszczy mają powody do zadowolenia, bo nasi żużlowcy sprawili sąsiadom tęgie lanie. Mniej szczęśliwi są zapewne działacze Polonii. 11 tysięcy widzów, to - jak na mecz derbowy - wynik mało oszałamiający. I marnym pocieszeniem jest fakt, że podobne problemy mają kluby w całej Polsce.

Na Sportowej nie załamują jednak rąk i organizują różne akcje marketingowo-promocyjne. W ostatnich dniach pisaliśmy w „Expressie” o spotkaniu w szkole, wizycie przedszkolaków na stadionie oraz pikniku przed Galerią Pomorską. Tę ostatnią imprezę organizował partner meczu z Unibaksem - firma Mobil 1.

<!** reklama>Polonii nic nie kosztowało wystawienie stanowiska, przy którym można było kupować bilety i szaliki. Wejściówek sprzedano osiemnaście. Ktoś powie, że mało. Być może. Warto jednak pamiętać, że działania marketingowe nie od razu przynoszą efekty. Najważniejsze, że nowym osobom w Polonii chce się chcieć.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!