Asteroida Bennu - nowe informacje NASA i naukowców z Włoch. Bennu uderzy w Ziemię i spowoduje koniec świata w 2135? [11.12.2019]

online
Nasa wysłała sondę, która dotarła do asteroidy Bennu, zagrażającego życiu na Ziemi. Ta wykonała zdjęcia z odległości 680 metrów. NASA
Narodowa Agencja Aeronautyki i Przestrzeni Kosmicznej (NASA) poinformowała, że jest ogromne prawdopodobieństwo, że w Ziemię uderzy ogromna asteroida. Jeśli tak się zdarzy, czeka nas koniec świata! NASA opublikowała zdjęcia asteroidy, która zagraża życiu na Ziemi. NASA podaje również niepokojące wyniki badań asteroidy, które wykonała bezzałogowa sonda kosmiczna. Zobaczcie, jak asteroida Bennu, która przecina tor ruchu Ziemi, wygląda z bliska.

NASA podała do wiadomości nowe fakty dotyczące asteroidy Bennu, która może zagrozić w przyszłości istnieniu naszej planety. Naukowcy otrzymali dane z bezzałogowej sondy OSIRIS-REX, która została wysłana w celu badania asteroidy. Okazuje się, że asteroida wykazuje niebezpieczną aktywność - na jej powierzchni dochodzi regularnie do wybuchów, a odłamki skalne wyrzucane są w przestrzeń kosmiczną. Badaczom na razie nie udało się stwierdzić jednoznaczne, dlaczego tak się dzieje. Przypuszczenia są takie, że do eksplozji dochodzi na wskutek kolizji asteroidy z innymi obiektami w kosmosie albo na powierzchni asteroidy dochodzi do naprężeń termicznych, wskutek których dochodzi do wybuchów. Ta aktywność może zagrozić Ziemi, gdy asteroida Bennu zbliży się do Ziemi.

Asteroida Bennu coraz bliżej Ziemi

Na razie wiadomo, że asteroida Bennu będzie przelatywać w pobliżu Ziemi osiem razy - takie dane podają naukowcy z Uniwersytetu w Pizie. Asteroida przelatywać będzie najbliżej Ziemi w latach 2169-2199 i w tym czasie prawdopodobieństwo kolizji z naszym globem będzie największe. Włosi oceniają, że ryzyko uderzenia asteroidy Bennu w Ziemię wynosi 0,037 procent. Inne wyliczenia mają z kolei naukowcy z NASA, którzy informują, że prawdopodobną datą kolizji asteroidy Bennu z Ziemią jest 25 września 2135 roku. Jeśli doszłoby do takiego zdarzenia, to nie mamy dużych szans na przetrwanie.

Asteroida Bennu waży około 77 milionów ton i ma ponad 500 metrów średnicy. Asteroida orbituje wokół Słońca co 466 dni, a trajektoria lotu przecina orbitę ziemską. Każde okrążenie zbliża asteroidę do Ziemi.

Scenariusz nie jest optymistyczny. Według opinii naukowców, uderzenia asteroidy Bennu zniszczy wszystko, co żyje na Ziemi. Zakładając, że Bennu wpadnie do oceanu, masa i prędkość, z jaką porusza się asteroida, spowodują powstanie gigantycznej fali tsunami, która sprowadzi śmierć na wszystko, co żyje na Ziemi. Samo uderzenie Bennu o powierzchnię naszej planety będzie tak silne, że zabije 60 proc. ludzkości. Nieprawdopodobne? Nie do końca... Naukowcy NASA szacują, że prawdopodobieństwo uderzenia Bennu w Ziemię to 1:2700.

NOWE OSTRZEŻENIE NASA!

25.09.2135 rok - to data końca świata?

O
Obywatel Zapolski

Jak będzie miało piepsznąć to piesznie i akurat wtedy tego niepowiedzą. Nie wiem jak nazwać osobę która to napisała ale mi jej szkoda. Marnuje talent.

Gregory

A o której ma piepsznąć?

Bo ja rano mam lekarza psychiatrę.

Od tych dyrdymałów co wypisują już po prostu wariuję

R
Rs
9 grudnia, 11:13, Olo:

A niech j e b n i e już jutro będzie spokój

Dokładnie

O
Olo

A niech j e b n i e już jutro będzie spokój

A niech [wulgaryzm] i już z głowy ten cały burdel będzie 😋

M
Mor

Wiedzą więcej tu od nalkowcow z NASA u nas, bo szansę że trafi są prawie jak w totka.

PB

[wulgaryzm]amento. A kiedy nius za dychę, że pierdyknie jutro i nie trzeba będzie iść do roboty!

🤣🤣🤣
29 listopada, 12:35, Matousz:

Dobrze,że podaliście te informację. Miałem kupić tanio ziemię od biskupa ale skoro inna sama przyleci to po co przepłacać?

xD🤣

🤣🤣🤣

Prędzej ta asteroida zniszczy was kur.... Noobki.

Gościu
30 listopada, 4:03, Tengelwhite86:

Dodajcie liczby tej rocznej daty , wychodzi 11 a to liczba śmierci .

Kolejny czarodziej(dodaj kolejne liczby z 11 to wychodzi 2 a to oznaczało PAŁA,o kurde to chyba źle

W
Wiktor

Lol

Czyli jeszcze troche ZUS na mnie zarobi

Przemo

Matko, teraz przez 120 lat będą pisać o tej asteroidzie, a na koniec okaże się że minie ziemię w odległości 7 mln kilometrów i powiedzą że minęła ziemię o włos, czubki z NASA.

Jaja
28 listopada, 15:22, Maratonczyk:

Jak nie istnieje technologia, jak istniała już w 1996r. I to dwa razy ratowali ziemie, raz Bruce Willis w Armagedonie i drugi raz w Dniu zagłady na dodatek w tym drugim asteroidę odkrył sam Frodo Baggins.

Ale oni tego nie pojmą a to był fakt autentyczny

Bzdury końca świata nie może być ,chyba że życia.